Peter Andre és felesége, a szexszimbólum Jordan válásától hangos az angolszász bulvársajtó. A két sztár fénye már igencsak megkopóban van, ezért csak "Diszkont Beckhamék" és "Lidl Beckhamék" néven emlegetik őket".
Az angolszász bulvársajtóra mindig is jellemző volt, hogy különféle gúnyneveket aggatnak a sztárokra. Nem kivétel ez alól az éppen válófélben levő Peter Andre és felesége, Jordan.
A kilencvenes években feltűnt énekes mindig is inkább kidolgozott felsőtestéről, mintsem énektudásáról és káprázatos zenei megoldásairól volt híres. Felesége, a címlaplány Jordan-re pedig dús kebleiről emlékezhetnek a férfiak.

Párkapcsolatuk megromlásával most mégis sikerült visszakerülniük a címlapokra. A bulvárlapok azonban tudják, hogy az olvasók pontosan érzékelik a botrány súlyát. Ezért is kapta a pár a "Diszkont Beckham" és a "Lidl Beckham" jelzőket az elmúlt napokban. Ezzel nem akarnak mást mondani, minthogy Peter és Jordan csak kispályás játékosai a celebvilágnak, a világ legismertebb álompárja, David és Victoria Beckham-hez képest.
Peter Andre egyébként hivatalosan is bejelentette, hogy elválik feleségétől. A válás okaként egy hétvégi bulit emlegetett, ahol az egykori modell részegen flörtölt több férfival is. Jordan (polgári nevén Katie Price) azonban nem nyugszik bele a válásba. Szerinte az lehet a háttérben, hogy férje talált magának egy új nőt, és egyszerűen rá akarja kenni a balhét.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


