Nagy port kavart a Tesco brit telefonos ügyfélszolgálata - különösen a történelmi arab-izraeli ellentét fényében - amikor külön menüpontot hozott létre az izraeli termékekkel kapcsolatos kérdések és panaszok kezelésére.
A menürendszert azután egészítették ki, hogy a palesztin szolidaritási mozgalom az izraeli termékek bojkottjára szólította fel a vásárlókat. A tájékozatlan vásárlók a forró vonalon keresztül választ kaphatnak az ilyen termékekkel kapcsolatos kérdéseikre.
A telefonos ügyfélszolgálat menürendszerében elhangzó "Ha az izraeli termékekkel kapcsolatban telefonál, nyomja meg az 1-es gombot!" kiválasztása után az ügyintézők elmondják a termékekkel kapcsolatos tudnivalókat. A Tesco elmondta, hogy nem kíván vallási, érzelmi, politikai vagy bármilyen szempontból részrehajló lenni, csak tényeket közöl.
A Tesco megerősítette, hogy az érintett társadalmi csoportba tartozó ügyfélkör megkülönböztetésnek veheti a menürendszer által kínált opciót, ők azonban csak azokat az ügyfeleket kívánják felvilágosítani a termékekkel kapcsolatban, akik a bojkott hatására elbizonytalanodtak a vásárlást illetően.
A Tescóhoz hasonlóan több áruházlánc is felkészítette az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársait a hasonló kérdések kezelésére, a tájékoztatás azonban kizárólag a termékekre korlátozódik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


