A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2003-ban hirdette meg először az Év támogatottja programot Magyarországon, mely hátrányos helyzetű fiatalok támogatását, illetve helyzetük javítását célzó programok, események felkarolását tűzte ki céljául. Az idei Év támogatottja címmel járó 40 millió forintos keretösszeg elnyerésére április 24-éig lehet pályázni.
2003-ban indult útjára a Tesco-Global Áruházak Zrt. az Év támogatottja elnevezésű programja Magyarországon. Kezdetben hat város tizenöt intézményének segített adományt gyűjteni a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat segítségével a Tesco, míg 2004-ben kilenc város tizenhárom gyermekintézményét támogatta az Aranyág Alapítványon keresztül.
2005-ben a Mosoly Alapítvány segítségével a gyermekek lelki rehabilitációjához járult hozzá, 2006-ban a Kézenfogva Alapítvány, 2007-ben a Salva Vita Alapítvány, tavaly pedig az Ability Park nyerte el a Tesco támogatását. 2008-ban a Procter&Gamble is csatlakozott a kezdeményezéshez, így a megpályázható keretösszeg a korábbi 20 millióról 40 millió forintra emelkedett.
2009. április 24-éig várják a kiírók kiemelten közhasznú szervezetek, egyesületek, alapítványok pályázatait. Ezúttal olyan program támogatása a cél, amely elősegíti, hogy a hátrányos helyzetű gyermekek, illetve 18 év alatti fiatalok egészséges életmódot folytassanak, és egyben lehetőséget kapjanak a megfelelő fejlődésre.
A 2009-2010-es program számára rendelkezésre álló keret 40 millió forint, melyből 20 milliót a Tesco, 20 milliót pedig a Procter&Gamble biztosít a pályázat nyertesének.
Az Év támogatottja 2009 programra olyan pályázók jelentkezését várják elsősorban a kiírók, melyek az egy éves időtartamot lefedő akciótervvel és annak megvalósításhoz nélkülözhetetlen országos kapcsolatrendszerrel rendelkeznek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A részletes pályázati kiírás, valamint az adatlap letölthető a http://azevtamogatottja.tesco.hu/, továbbá a www.niok.hu, valamint a www.pafi.hu weboldalról. A Tesco honlapján a programról, a két vállalat filozófiájáról, célkitűzéseiről és eredményeiről is találhat bővebb információt az érdeklődő.
Forrás: Tesco-Global Áruházak Zrt.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








