A brazil elnök szerint a fehér emberek tehetőek felelőssé a gazdasági világválság kirobbanásáért. Luiz Inacio Lula da Silva ezt épp Gordon Brown brit miniszerelnöknek mondta.
A hírek szerint a kijelentés kissé feszélyezetté tette a két politikus tárgyalásának folytatását, aminek célja épp a válság hatásainak enyhítése volt. A brazil elnök sokszor tesz hasonlóan meggondolatlannak tűnő kijelentéseket, ez pedig gyakran okoz fejfájást a az ország diplomáciai vezetőinek.
Brazília is a válság eddigi nagy vesztesei közé tartozik. Az amerikai országban az emberek csalódottak és dühösek, mert úgy érzik, rajtuk kívülálló okok miatt vannak nehéz gazdasági helyzetben. Ráadásul a több milliós nyomornegyedek siralmas helyzetén is csak rontott az egész világon végigsöprő recesszió.
A Brown-nal való találkozás után da Silva elmondta: a G20-ak jövő heti tárgyalásán kezdeményezni fogja, hogy különítsenek el egy 100 milliárd dolláros keretet a nemzetközi kereskedelem fejlesztésére.
A brazil kormányzat szorgalmazza továbbá, hogy legyenek világszerte egységes szabályozások a pénzügyi szektorban dolgozók fizetésére és jutalmaira is.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








