Új módszerrel próbálják hamis antivírus-termékek vásárlására bírni a "vírusterjesztők" a gyanútlan felhasználókat: ezúttal a Google keresést manipulálják.
Egyre komplexebb stratégiával próbálnak pénzt kicsikarni a gyanútlan áldozatokból a "vírusterjesztők", áll a Panda Security legújabb jelentésében. A vírusokkal való megfertőzés és a hamis antivírus-programokkal való "házalás" eddig is számtalan naiv áldozatot szedett; most azonban egy új eszközzel bővült a repertoár.
A szélhámosok a Google Trends adatait felhasználva nézik meg, melyek a legnépszerűbb keresőszavak, és annak megfelelően építik fel a saját oldalukat - mondta Sándor Zsolt, a Panda Security magyarországi igazgatója.
Ez tulajdonképpen a Google-keresés manipulációja; már csak azért is, mert ha például az adott napon az "Obama" a legnépszerűbb keresőszó, a szélhámosok a témához kapcsolódó hamis oldalakkal próbálnak forgalmat generálni maguknak.
A hamis oldalakon nem a keresési eredményeknek megfelelő tartalom, hanem egy vírus várja a felhasználókat; a vírus a korábban már megismert módszernek megfelelően azonnal felajánlja a saját ellenszerét, jutányos áron.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


