Az easyJet diszkont légitársaság kihasználtsága 2009 februárjában 87 százalékos volt, 2,4 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához képest.
Az elmúlt hónapban 6,8 százalékkal kevesebben utaztak a légitársaság járatain, mint 2008. februárban, amely részben betudható annak, hogy szüneteltetik a téli időszakban az alacsonyabb kihasználtsággal üzemelő járatokat, mérsékelve ezzel a magas üzemanyagárak hatását. A légitársaság továbbra is fenntartja a január 22-én kiadott évközi jelentésben szereplő várakozásait, miszerint az elérhető ülések számában mérsékelt, egyszámjegyű növekedést vár a jelen üzleti évük első felében a tavalyi évhez képest.

-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








