Hatalmas érdeklődés mellett zajlott a Miss BKV szépségverseny mai díjátadója a közlekedési vállalat dísztermében. A győztes hölgy egy jegyárusító lett.
A hatalmas médiaérdeklődés minden bizonnyal a 12 hölgynek szólt, akik a múlt ősszel meghirdetett versenyre jelentkeztek. Szavazni rájuk egy hónapon keresztül, 2008. december 31-ig lehetett sms-ben, e-mailben vagy levélben. A hölgyekre összesen 1102 szavazat érkezett. A nyertes, Bak Erzsébet munkaidőben jegykiadó pénztáros a Jegy- és Bérletértékesítési Szakszolgálat pesti pénztári csoportjánál - nyereménye egy wellness-hétvége. (Győzelmével egyébként ugyanazon pozícióba emelkedett, mint Sarka Kata, aki ugyan sosem dolgozott a közlekedési vállalatnál, de a 2007-es Miss Universe szépségversenyen a dobogó második fokára állhatott, így ezután ő lett a BKV arca.)
A második és harmadik helyezettnek, Fejes Erika menetirányító diszpécsernek és Tóth Helga villamosvezetőnek BKV-s ajándékcsomaggal kedveskedett a társaság.
Székelyné Pásztor Erzsébet kommunikációs igazgató szerint a BKV dolgozók mindennapjainak felpezsdítésére indították a versenyt, s hogy a "vállalat ezer arcából a szebbiket is megmutassa" - mondta az ünnepélyes eredményhirdetésen. Nos, az biztos, hogy messze ez a legszebb arca a BKV-nak, amit mostanában fel tud mutatni. Az adósságokban úszó cég mostanában úgyis csak sztrájkfenyegetettséggel, szétszakadó buszokkal, agresszív ellenőrökkel tudott bekerülni a hírekbe, bár igaz, hogy nemrég - szintén a hangulatjavítás jegyében - bemutatták a jövőben használatos új formaruhákat is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről
- Újabb buszbaleset Németországban
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját