Az iPhone népszerűsítése kapcsán igencsak meggyűlik a baja az Apple-nek a brit Advertising Standards Authority-vel, mely már a második reklámjukat tiltja be a szigetországban arra hivatkozva, hogy a hirdetés félrevezeti az egyszerű nézőket.
Mint ismeretes, korábban az volt a hatóság kifogása, hogy az Apple úgy reklámozta termékét, hogy azáltal a teljes internet elérhető, holott a készülék nem támogatja a Flash és Java alkalmazásokat.
Ezúttal sokkal nevetségesebb a kifogás: az Apple a reklámban azt hangsúlyozza, hogy az új iPhone 3G igencsak gyors, ezzel azonban a hatóság azért nem ért egyet, mert az adatletöltési sebesség a helyi hálózat minőségétől függ.
Az Apple álláspontja szerint a hirdetés csak azt hivatott hangsúlyozni, hogy a 3G útján az iPhone sokkal gyorsabb lett elődjénél, a szabályozók szerint azonban egy egyszerű néző azt hiheti, hogy a készülék pont olyan gyorsaságot képes produkálni, mint amit a reklámban bemutatnak.
Érdemes megjegyezni, hogy a fogyasztók érdekeinek védelme és a korrekt tájékoztatásért való harc ugyan nemes dolog, a britek azonban ezt talán kicsit túlfejlesztették és mostanra gyakorlatilag komplett hülyének nézik a fogyasztókat, ami nem feltétlenül a legjobb hozzáállás.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


