Újabb betiltott reklám: teljesen hülyének néznek?

Pénzcentrum
2008. november 27. 09:30

Az iPhone népszerűsítése kapcsán igencsak meggyűlik a baja az Apple-nek a brit Advertising Standards Authority-vel, mely már a második reklámjukat tiltja be a szigetországban arra hivatkozva, hogy a hirdetés félrevezeti az egyszerű nézőket.

Mint ismeretes, korábban az volt a hatóság kifogása, hogy az Apple úgy reklámozta termékét, hogy azáltal a teljes internet elérhető, holott a készülék nem támogatja a Flash és Java alkalmazásokat.

Ezúttal sokkal nevetségesebb a kifogás: az Apple a reklámban azt hangsúlyozza, hogy az új iPhone 3G igencsak gyors, ezzel azonban a hatóság azért nem ért egyet, mert az adatletöltési sebesség a helyi hálózat minőségétől függ.

Az Apple álláspontja szerint a hirdetés csak azt hivatott hangsúlyozni, hogy a 3G útján az iPhone sokkal gyorsabb lett elődjénél, a szabályozók szerint azonban egy egyszerű néző azt hiheti, hogy a készülék pont olyan gyorsaságot képes produkálni, mint amit a reklámban bemutatnak.

Érdemes megjegyezni, hogy a fogyasztók érdekeinek védelme és a korrekt tájékoztatásért való harc ugyan nemes dolog, a britek azonban ezt talán kicsit túlfejlesztették és mostanra gyakorlatilag komplett hülyének nézik a fogyasztókat, ami nem feltétlenül a legjobb hozzáállás.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 24. 21:11
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem