Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Meglehetősen heves vitát kiváltó kutatási eredmények jelentek meg a napokban a gyorséttermi menük tartalmával kapcsolatban. A. Hope Jahren egyetemi professzor és Rebecca Kraft 2 év alatt összesen 480 hamburgert, csirkés szendvicset és sült krumplit vásárolt az USA 6 városában található McDonald's, Burger King és Wendy's gyorséttermeiben, hogy egy érdekes tesztnek vessék alá az ételeket.
A teszt során a felhasznált húsokban található szén és nitrogén izotópokat vizsgálták, ezek alapján vontak le következtetéseket arra vonatkozóan, hogyan táplálhatták és milyen körülmények között tarthatták az állatokat, melyek végül az alapanyagot szolgáltatták. A vizsgált izotópok magas arányaiból kiindulva a kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy az állatokat elsősorban kukoricával etették a gyors hízlalás érdekében és rendkívül szűkös helyen tartották őket.
Jahren odáig merészkedett, hogy kijelentette: a nitrogén izotópszint olyan magas volt, mintha a természetben élő, saját ürülékükkel táplálkozó állatokat vizsgáltak volna.
Miközben a kutatás készítői nagyobb transzparenciát szeretnének elérni az állatok tartásával kapcsolatban, addig a hivatalos szervek álláspontja szerint a fogyasztók nem igényelnek többet a jelenleg is nyilvánosan bemutatásra kerülő adatoknál. Más egyetemi kutatók szerint maga a módszertan is megkérdőjelezhető, a magas nitrogén izotópszint ugyanis utalhat egyszerűen arra is, hogy az állatok táplálékának megtermelésekor nitrogén-dúsított műtrágyát használtak.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.