A világ legnépszerűbb videó-megosztó oldala a jövőben tervezi elindítani a zene és videojáték-értékesítést, hogy ezzel is növelje a bevételeit - jelentették be a vezetők.
A Google tulajdonában levő üzletág most teszi meg az első lépéseket afelé, hogy kiépítse az e-kereskedelmi láncát, amin keresztül zenéket, filmeket, TV műsorokat, videojátékokat, könyveket, koncertjegyeket és más médiához kötődő dolgokat fog árulni, amelyek ingyenes verziói milliókat vonzottak a számítógép képernyője elé.
A Youtube.com oldalra látogatók megvehetik majd azokat a zenei videókat, amiket megnézegetnek egy plusz gombra való kattintással, ami az Amazon.com-ra visz majd a tervek szerint. A videojátékok ugyanígy megvehetőek lesznek, ugyanilyen linkeken keresztül, amik egy-egy webáruházba vezetnek majd. Az üzlet abban van a feleknek, hogy a webáruházak és a YouTube megosztják a bevételeket.
A becslések szerint az új szolgáltatás 2009-ben akár 200 millió dollárnyi bevételt is eredményezhet, ami a Google 27 milliárd dolláros tervezett bevételeihez képest elég jelentős.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








