Azt mindenféle kutatás nélkül tudjuk, hogy nagyivóból több típusú is létezik, de azt bizonyosan nem gondoltuk volna, hogy 9 ivásra hajlamos személyiségtípust is meg lehet különböztetni. A brit Egészségügyi Minisztériumnak sikerült.
Mégpedig oly módon, hogy brit kutatók elemezték a rendszeresen, s az ajánlottnál kétszer annyi alkoholt ivók szociális és pszichológiai jellemzőit. A nagyivók széles palettáján sok embertípus megtalálható, kezdve az otthon egyedül iszogató depressziósoktól egészen az exhibicionista "partiarcokig", akik minden estét valami szórakozóhelyen töltenek.
Az információt egyébként a minisztérium arra használja majd fel, hogy célzott egészségügyi kampányokat folytathasson olyan emberek számára, akik valamilyen túlzott alkoholfogyasztáshoz kapcsolható betegség kialakulását kockáztatják. Az ilyen betegségek egyébként évente 2,7 milliárd fontba (807 milliárd forintban) kerülnek a brit OEP-nek.
Ez azonban egyáltalán nem lesz egyszerű, hiszen a tárca illetékese szerint a britek közül nagyon sok ember pozitív érzelmeket táplál az alkoholfogyasztás iránt, különösképpen a nagyivók esetében. Ezeknek az embereknek az alkohol teljesen beépült az életükbe, olyannyira, hogy őket sokkal nehezebb meggyőzni a káros hatásokról.

-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








