Azt mindenféle kutatás nélkül tudjuk, hogy nagyivóból több típusú is létezik, de azt bizonyosan nem gondoltuk volna, hogy 9 ivásra hajlamos személyiségtípust is meg lehet különböztetni. A brit Egészségügyi Minisztériumnak sikerült.
Mégpedig oly módon, hogy brit kutatók elemezték a rendszeresen, s az ajánlottnál kétszer annyi alkoholt ivók szociális és pszichológiai jellemzőit. A nagyivók széles palettáján sok embertípus megtalálható, kezdve az otthon egyedül iszogató depressziósoktól egészen az exhibicionista "partiarcokig", akik minden estét valami szórakozóhelyen töltenek.
Az információt egyébként a minisztérium arra használja majd fel, hogy célzott egészségügyi kampányokat folytathasson olyan emberek számára, akik valamilyen túlzott alkoholfogyasztáshoz kapcsolható betegség kialakulását kockáztatják. Az ilyen betegségek egyébként évente 2,7 milliárd fontba (807 milliárd forintban) kerülnek a brit OEP-nek.
Ez azonban egyáltalán nem lesz egyszerű, hiszen a tárca illetékese szerint a britek közül nagyon sok ember pozitív érzelmeket táplál az alkoholfogyasztás iránt, különösképpen a nagyivók esetében. Ezeknek az embereknek az alkohol teljesen beépült az életükbe, olyannyira, hogy őket sokkal nehezebb meggyőzni a káros hatásokról.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- Cserbenhagyásos, halálos baleset történt Budapesten
- A háború folytatódik, újabb 10 ezer ember menekült át a határon egyetlen nap alatt
- Elítélték a kegyeletsértő netes zaklatót
- "Bejelzett" az iráni légvédelem
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy