Mivel a korosodó népesség világszerte kihívások elé állítja a gazdasági szereplőket, ezért a kiskereskedelemnek is választ kell adnia a változásokra és egyre célzottabban kell megszólítani a tehetős, nyugdíjas korú vásárlókat.
Nem teszi ezt másképpen a Tesco sem, mely addig merészkedik, hogy kifejezetten nyugdíjas üzletet nyit Nagy-Britanniában, hogy megnyerje a rendkívül fontos célcsoportot.
A Newcastle-ben létrehozandó áruház a szigetország első nyugdíjas-barát üzlete lesz, az ötlet azonban Németországból származik. A friedrichshaini Kaiser áruház volt ez első a műfajban, amikor két éve megnyitott. Vezetői szerint az ötlet telitalálatnak bizonyult, rendkívül jól megy az üzlet.
Az ötletből kiindulva a Tesco nagyítókkal szereli majd fel a bevásárlókocsikat, szélesebbre veszi a sorokat az üzletben, csúszás-biztos padlót tesz le, valamint nagyobb méretű táblákat helyez ki a nyugdíjasok orientálására, továbbá a kasszáknál is nagyobb teret hagy a szokásosnál.
Az eredményeket az áruház vezetősége is kíváncsian várja, hiszen ez számukra is egy új vállalkozás, így minden visszajelzést szívesen fogadnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


