Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Az online média fejlődésével törvényszerű volt, hogy a nyomtatott kiadványok egyre alacsonyabb népszerűségnek örvendenek, egyre kevesebben vásárolják meg minden reggel az újságot, mivel az interneten egyszerűbben meg tudják nézni. Az viszont már meglepő, hogy az internet fejlődése ellenére még mindig a televízió a legfőbb információ forrás, legalábbis az Egyesült Államokban még mindig ezen keresztül jutnak el a hírek a legtöbb emberhez...
Egy vasárnap kiadott tanulmány szerint a fiatalok körében természetesen még mindig az internet a nyerő, miközben az idősebb korosztályok még mindig a hagyományos médiát kedvelik, mint a televízió vagy az újságok.
Bár egyre nagyobb a különbség az internetes és a "hagyományos" média kedvelőinek számában, még mindig van egy jelentős számú csoport, aki mind a két területet egyformán előnyben részesíti, a felmérés szerint 23 százalék. Ez azonban az idősebb korosztály, a fiatalok már szinte teljes mértékben az internetre esküsznek, így nem csoda, hogy megcsappant a reklámok és hirdetések száma a nyomtatott médiában, mivel azok, akiknek a fiatalok jelentik a legfontosabb célcsoportot, már az interneten hirdetnek.
A nyomtatott és az online média harcában azonban jelen van egy harmadik szereplő is, mégpedig a televízió. A felmérés szerint az emberek 46 százalékának jelenti az elsődleges hírforrást a televízió. Ez a kör a legidősebb, az átlagéletkor 52 év, és 43 százalékuk munkanélküli. Az indok az, hogy nekik nincs pénzük számítógépet vásárolni, ráadásul a kezelésével is problémáik lennének.
Az internetezők átlagéletkora 35 év, vagyis a legfiatalabb korosztály keresi itt naponta a legfrissebb híreket, de összességében egyelőre ők vannak a legkevesebben is, a felmérésben részt vevők mindössze 13 százaléka. Nagyjából a fele ennek a csoportnak viszont a televíziót is szokta nézni, így tovább erősítik az a megállapítást, hogy még mindig a tévé a legfontosabb hírforrás.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.