Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Az olimpiai játékokat nem meglepő módon számos cég állítja marketingtevékenysége központjába, így a napokban meglehetősen érdekes akciókba lehet belebotlani, úton-útfélen - írja a Világgazdaság.
A távközlési szegmensben több szereplő is jelentős kedvezményeket ad a kínai beszélgetések díjából. A Vodafone esetében a kint tartózkodóknak a kapcsolási díj megfizetése után otthoni tarifákkal kell számolniuk az olimpia és paralimpia idején, míg a T-Mobile ügyfelei 30%-kal olcsóbban indíthatnak hívásokat a China Mobile hálózatából. Az Invitel előfizetői augusztus 1. és szeptember 30. között a meghirdetett listaárhoz képest 50%-kal kedvezőbb áron telefonálhatnak Kínába.
Az Autóker Holding magukat az olimpikonokat célozta meg akciójával: aranyérem esetén akár 30%-os lakásvásárlási kedvezményt ad számukra.
Az LCD-tévék piacán a foci-EB miatt előrehozott vásárlásoknak köszönhetően most nem igazán várható komolyabb fellendülés, ami ellen akcióikkal igyekeznek tenni a láncok. A Media Markt például azt ígéri, visszafizeti az olimpia első 3 napján vásárolt DVD-felvevők és tévék árát, ha a magyar csapat több mint 9 aranyat szerez a játékokon. Nagy kockázatot azért ezzel nem vállalnak...
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.