Az élelmiszerárak emelkedése nyomán az Egyesült Államokban 1 dolláros, itthon párszázas ajánlatként ismert termékek nem biztos, hogy sokáig elérhetőek lesznek még, az USA-ban ugyanis már most variálnak a legkedveltebb termék, az egy dolláros dupla sajtburger összetevőin, hogy a költségekből lefaragjanak.
Néhány üzletben például dupla sajtburger címén már csak egy szelet sajtot tartalmazó szendvicset adnak, másutt dupla hamburgert, sajt nélkül, de akad olyan gyorsétterem is, ahol a jól megszokott összetevőkből áll a szendvics, csak épp egy dollár helyett 1,19-be kerül, vagyis közel harminc forinttal drágább.
A McDonald's USA ügyvezető igazgatója szerint lehetséges, hogy kiveszik a dupla sajtburgert a párszázas ajánlatokból, de még így is marad néhány burger közöttük.
Az is elképzelhető, hogy a párszázas ajánlatok helyett magasabb árkategóriájú árucsoportot alakítanak ki, 1,3-2 dollár (200-300 forint) körüli áron, ugyanis a mostani termékek már nem termelnek profitot a vállalatnak.
Itthon már most is egy dollárnál drágábbak a párszázas ajánlat termékei, ugyanis a jelenlegi árfolyammal számolva 150 forint helyett 220 forintba kerülnek. Dupla sajtos hamburgert egyáltalán nem is lehet kapni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít