Az élelmiszerárak emelkedése nyomán az Egyesült Államokban 1 dolláros, itthon párszázas ajánlatként ismert termékek nem biztos, hogy sokáig elérhetőek lesznek még, az USA-ban ugyanis már most variálnak a legkedveltebb termék, az egy dolláros dupla sajtburger összetevőin, hogy a költségekből lefaragjanak.
Néhány üzletben például dupla sajtburger címén már csak egy szelet sajtot tartalmazó szendvicset adnak, másutt dupla hamburgert, sajt nélkül, de akad olyan gyorsétterem is, ahol a jól megszokott összetevőkből áll a szendvics, csak épp egy dollár helyett 1,19-be kerül, vagyis közel harminc forinttal drágább.
A McDonald's USA ügyvezető igazgatója szerint lehetséges, hogy kiveszik a dupla sajtburgert a párszázas ajánlatokból, de még így is marad néhány burger közöttük.
Az is elképzelhető, hogy a párszázas ajánlatok helyett magasabb árkategóriájú árucsoportot alakítanak ki, 1,3-2 dollár (200-300 forint) körüli áron, ugyanis a mostani termékek már nem termelnek profitot a vállalatnak.
Itthon már most is egy dollárnál drágábbak a párszázas ajánlat termékei, ugyanis a jelenlegi árfolyammal számolva 150 forint helyett 220 forintba kerülnek. Dupla sajtos hamburgert egyáltalán nem is lehet kapni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








