A T-Mobile 2008. augusztus 1-jétől új, havi 3900 forintért igénybe vehető 3 GB-os internetcsomagot (Net 3 GB, Domino Net 3 GB és Mobilinternet csomag 3 GB) vezet be, ezzel tovább bővítve a hazai mobilpiacon egyedülálló internetes díjcsomagválasztékát. A 3 GB-os csomagot előfizetéses és Domino kártyás T-Mobile-osok új vagy meglévő előfizetés mellé egyaránt igényelhetik.
Az új 3 GB-os csomag a kezdő vagy alkalomszerűen internetezők számára a legelőnyösebb. A 3900 forintos havi díjban foglalt 3 GB-nyi adatforgalom közel 630 ezer átlagos (5 kilobyte-os) szöveges e-mail elküldésére vagy több mint 6 ezer (500 kilobyte-os) internetoldal megtekintésére elegendő. A T-Mobile az új díjcsomaggal együtt összesen már 6 különböző, számítógépes internetezéshez ajánlott internetcsomagot kínál, így a világhálót ritkábban, rendszeresebben vagy intenzívebben használók egyaránt megtalálják a számukra legfemegfelelőbbet.
A T-Mobile a választék bővítésén túl akciókkal teszi kedvezőbbé a mobilinternet használatát. A meglévő internetcsomagok valamelyikére legalább 1 éves hűségnyilatkozatot vállaló előfizetők pl. 6 hónapon át fele havi díjjal barangolhatnak a világhálón. A 3 GB-os díjcsomagok esetén tehát hűségnyilatkozat vállalásakor fél éven át mindössze havi 1950 forintos havi díjat kell fizetni. Az akciós havi díj mellett ráadásul 2 éves hűségnyilatkozat esetén szélessávú internetezésre alkalmas modemek akár 0 forintért kaphatók.
A T-Mobile 3G/HSDPA-hálózatát is jelentősen bővíti, a szolgáltató jelenleg 195 településen, a lakosság 60%-a számára kínál szélessávú mobilinternetet. A T-Mobile elvárása, hogy a hálózat a lehető legtöbb helyen beltéren, azaz épületen belül is használható legyen, illetve a felhasználók számára a gyors letöltéshez a megfelelő kapacitások rendelkezésre álljanak.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok