A T-Mobile 2008. augusztus 1-jétől új, havi 3900 forintért igénybe vehető 3 GB-os internetcsomagot (Net 3 GB, Domino Net 3 GB és Mobilinternet csomag 3 GB) vezet be, ezzel tovább bővítve a hazai mobilpiacon egyedülálló internetes díjcsomagválasztékát. A 3 GB-os csomagot előfizetéses és Domino kártyás T-Mobile-osok új vagy meglévő előfizetés mellé egyaránt igényelhetik.
Az új 3 GB-os csomag a kezdő vagy alkalomszerűen internetezők számára a legelőnyösebb. A 3900 forintos havi díjban foglalt 3 GB-nyi adatforgalom közel 630 ezer átlagos (5 kilobyte-os) szöveges e-mail elküldésére vagy több mint 6 ezer (500 kilobyte-os) internetoldal megtekintésére elegendő. A T-Mobile az új díjcsomaggal együtt összesen már 6 különböző, számítógépes internetezéshez ajánlott internetcsomagot kínál, így a világhálót ritkábban, rendszeresebben vagy intenzívebben használók egyaránt megtalálják a számukra legfemegfelelőbbet.
A T-Mobile a választék bővítésén túl akciókkal teszi kedvezőbbé a mobilinternet használatát. A meglévő internetcsomagok valamelyikére legalább 1 éves hűségnyilatkozatot vállaló előfizetők pl. 6 hónapon át fele havi díjjal barangolhatnak a világhálón. A 3 GB-os díjcsomagok esetén tehát hűségnyilatkozat vállalásakor fél éven át mindössze havi 1950 forintos havi díjat kell fizetni. Az akciós havi díj mellett ráadásul 2 éves hűségnyilatkozat esetén szélessávú internetezésre alkalmas modemek akár 0 forintért kaphatók.
A T-Mobile 3G/HSDPA-hálózatát is jelentősen bővíti, a szolgáltató jelenleg 195 településen, a lakosság 60%-a számára kínál szélessávú mobilinternetet. A T-Mobile elvárása, hogy a hálózat a lehető legtöbb helyen beltéren, azaz épületen belül is használható legyen, illetve a felhasználók számára a gyors letöltéshez a megfelelő kapacitások rendelkezésre álljanak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


