A GfK Hungária SztárMonitor felmérésének eredményei szerint a hazai felnőtt internetező közönség körében legtöbben a portugál származású, aranycipős Christiano Ronaldót ismerik. A kedvenc azonban nem ő, hanem honfitársa, Louis Figo. A külföldön játszó magyarokat - Dzsudzsákot és Husztit - bár még csupán tízből négy megkérdezett tudta beazonosítani, az őket ismerők körében azonban egyértelműen népszerűnek mondhatók.
A GfK Hungária Piackutató Intézet SztárMonitor felmérésének áprilisi körkérdése összesen tíz külföldi és hazai labdarúgó ismertségét és kedveltségét vizsgálta a hazai felnőtt internetező közönség körében. Az eredményekből kiderült, hogy a legismertebb játékos egyértelműen a fiatal, portugál származású Christiano Ronaldo. Az idei év aranycipősét tízből heten ismerik, és ismertsége nagyjából hasonlóan alakul a férfiak és a hölgyek körében egyaránt. Az ismertségi ranglista második helyezettje Ronaldo honfitársa, az idén egy hazai ásványvíz reklámjában főszereplőként feltűnt Louis Figo, akit tíz válaszadóból mintegy hatan pontosan be tudtak azonosítani. Ismertségét tekintve a dobogó harmadik fokán - az első két helyezettől némiképp nagyobb lemaradással - a francia Thierry Henry áll: őt a válaszadók 45 százaléka ismeri.
A felmérés adatainak érdekessége, hogy a külföldön játszó magyar Dzsudzsák Balázst (41 százalék) és Huszti Szabolcsot (42 százalék) közel annyian ismerik, mint Henry-t és az angolok favoritját, Wayne Rooney-t (41 százalék). A francia támadó középpályást, az idén bajnok német csapat játékosát, Franck Ribéry-t a megkérdezett internetező közönség 23 százaléka, az ifjú spanyol Cesc Fabregast 22 százalék, a spanyol Andrés Iniestát 18 százalék, és az idén még csupán 17 éves, az EB-n szerepet nem kapott spanyol válogatott Bojan Krkict pedig 17 százalék ismeri.
A tíz vizsgált labdarúgó játékos kedveltségét vizsgálva már némiképp eltérő képet kapunk. A hazai felnőtt internetező közönség körében legnépszerűbbnek Louis Figo bizonyult - őt a válaszadók mintegy 16 százaléka nevezte meg kedvenceként. Őt, kedveltségét tekintve, a jelenleg Spanyolországban játszó Thierry Henry (14 százalék) és az egyelőre még kevesek által ismert Cesc Fabregas (13 százalék) követi.
A játékosok kedveltsége - talán nem meglepő módon - eltér a feltehetően más szempontok szerint "osztályzó" férfiak és hölgyek körében. Az átlagosnál nagyobb kedveltségnek örvend mind az urak, mind pedig a nők körében Huszti Szabolcs és a még nagyon szűk körben ismert Bojan Krkic. Az erősebb nem abszolút kedvence Huszti, őt követi Figo, Fabregas, Dzsudzsák és C. Ronaldo. A hölgyek favoritja Figo, Huszti és szinte holtversenyben Ribéry, Fabregas, valamint Rooney.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








