Körültekintőnek kell lenniük azoknak az ügyfeleknek, akik akár telefonon, akár személyes megkeresésre kötnek szerződést valamely telekommunikációs szolgáltatóval - írja a Magyar Hírlap.
A hírközlési törvény szerint személyes vagy telefonos megkeresés útján is köttethet szerződés, az utóbbi esetben viszont az ügynökök könnyen megtéveszthetik a fogyasztókat.
Telefonos megkeresés esetén is egyértelművé kell tennie az ügyfélnek, hogy igénybe veszi-e a felkínált szolgáltatásokat, olyan is előfordult ugyanis, hogy a szerződés a telefonhívás alapján hatályba lépett, amiről az ügyfél csak a számla kiküldésekor értesült.
Az Invitelnél a lap kérdésére elismerték, hogy bizonyos esetekben az üzletkötés reményében félreérthető vagy helytelen felvilágosítást adtak az ügynökök, egyes esetekben pedig a cég nevével is visszaéltek. Az eseteket természetesen kivizsgálják és szükség esetén a szerződéseket semmisnek nyilvánítják.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








