A Carlsberg, ahogy a cég szlogenje is megerősíti "talán a legjobb sör a világon", de most már bizonyosan a legdrágább. A dán sörfőző 2008 januárjában bejelentette, hogy piacra viszi új, kifejezetten luxusvásárlóknak szóló termékét, a Vintage-t.
Sörért még bizonyosan soha senki nem fizetett ennyit, legalábbis hagyományos, éttermi keretek között. Az új termék milliliterjéért ugyanis hazánkban már jó fél litert kaphatunk, persze csak az olcsóbb sörökből.
A sörgyár hónapos kutatások eredményeképpen hozta létre a Vintage-t, amely ötvözi a maláta ízét vaníliával, karamellel, aszalt szilvával ötvözi, az íz-hatást az érleléshez használt svéd és francia tölgyfa hordók teszik teljessé.
A 400 dolláros sörből egyelőre csak 600 db 375 ml-es üveggel gyártottak le, ezeket jelenleg három skandináv luxusétterem veszi majd fel itallapjára, de várhatóan 2007 legjobb 15 éttermében is megjelennek majd.
A legnagyobb skandináv sörgyár a világ dollármilliárdosaiból álló csoport gyors bővülése miatt döntött úgy, hogy megpróbálja megcélozni a leggazdagabbakat, alternatívát teremtve a luxusborokkal és pezsgőkkel szemben.
A Vintage több hónapos kutatómunka eredménye, készítői szerint kiválóan alkalmas desszertek és sajtok mellé. A célcsoport esetében 10,5 százalékos alkoholtartalma sem jelenthet gondot, a leggazdagabb vendégeknek ugyanis aligha okoz gondot a taxiköltség.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A sörgyártás alapanyagát adó maláta és komló az elmúlt néhány hónapban drasztikus dráguláson ment keresztül, jelentős árnyomást gyakorolva a sörfőzdékre. Az árak emelkedése kapcsán csökkenő fogyasztás ellensúlyozására újabb és újabb termékfejlesztések szükségesek, bár aligha hihető, hogy a Vintage-ból befolyó bevétel fedezi majd a kiesést, miközben a gyár egyelőre nem számít a termék profitabilitásával.
A Vintage így sokkal inkább egy marketingeszköz arra, hogy a világ sörfőzdéi közül kiemeljék a Carlsberget.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








