Valós milliárdok virtuális ajándékokra: jó, ha a karácsonyfa igazi...

Pénzcentrum
2007. december 17. 09:30

Kétségkívül divat lett idénre virtuális, fizikailag nem létező ajándékokat venni a neten, melyekért valós pénzt is egyre többen hajlandóak áldozni. Az egyik legismertebb virtuális ajándékboltot a Facebook indította el februárban és eddig csaknem 25 millió dolláros forgalmat ért el - írja a Napi.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Facebook esetében egy dollárért vehetünk egy pár virtuális cipőt, vagy éppen sört, ezen kis ikonokat pedig postázhatjuk bárkinek. Ezek az ajándékok végeredményben egyedibbek lehetnek, mint egy köszöntő képeslap, a küldő így kitűnhet a tömegből.

Ennél is nagyobb forgalmat bonyolított a közelmúltban a virtuális világok királya, a Second Life, melyben november első két hetében csaknem 3 millió digitális tárgyat adtak el. A legkelendőbbek a digitális ruhák, kiegészítők, sminkek és bútorok, igaz nem lehet tudni, hogy a gazdát cserélő virtuális tárgyakból mennyi volt ajándék.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. október 27. szerda
Szabina
43. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 26. 17:09