Tegnap ismét megnyitott a Szt. Lukács gyógyfürdő termálfürdője, így készen várja az ünnepi csúcsforgalmat - írja a Világgazdaság.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az idén 3 műemlék létesítményben kezdett felújítási munkálatokat. A beruházások értéke 3 milliárd forintra tehető, melyből csaknem 2,3 milliárdot a műemlék gyógyfürdőkre kiírt pályázaton nyert el a társaság, a fennmaradó részt pedig a tulajdonos, a Fővárosi Önkormányzat biztosítja.
Az üzemeltető létesítményeiben a nyári után a második legforgalmasabb időszak december 25. és január 10. közé tehető, ekkor ugyanis szinte teljesen megtelnek a fürdők.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








