Jövő februárban ismét Torkos Csütörtököt szervez - a nagy sikerre való tekintettel - a Magyar Turizmus Zrt - derül ki a társaság közleményéből.
A szakma és a nagyközönség egyaránt pozitívan értékelte az idén februárban már több tízezer "torkoskodót", azaz vendéget megmozgató kezdeményezést, amikor az árakból 50 százalék engedményt adtak a vendéglők.
Az immár hagyománnyá vált Torkos Csütörtök népszerűségét jelzi, hogy az idei akciót követően a megkérdezett éttermek 92,5 százaléka úgy nyilatkozott, hogy szívesen részt venne hasonló kampányban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








