Az előzetes foglalások száma arról tanúskodik, hogy nem esnek vissza a fővárosi szállodafoglalások az ősszel a tavalyi zavargások megismétlődésének esélye miatt - olvasható a Napi Gazdaságban.
A tavaly őszi események miatt 15 százalékkal csökkent a fővárosi szállodák kihasználtsága. Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodaszövetség elnöke szerint azért a 2005-ös szintet még nem éri el a forgalom, azonban biztosra vehető, hogy a tavalyinál jobban sikerül a mostani évszak.
Molnár Gabriella, a Magyarországi Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének elnöke szerint az utazók már hozzászoktak ezekhez a jelenségekhez, hiszen Párizstól Koppenhágán át Berlinig mindenhol zajlanak hasonló események.
Az elnök szerint az ősz végén amúgy is hagyományosan visszaesik az érkező turisták száma, azonban a kereslet csökkenését leginkább a szűkös marketing-költségvetés magyarázza. Az "imázsjavító" intézkedések közül ugyanakkor a téli Winter Invasion sikeres volt, az akció keretében érezhetően megemelkedett az érdeklődés.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








