A kilencvenes években a magyar utazási irodák szervezetten vitték Ausztriába a vásárolni szeretőket. Mára ez itthon már nem jellemző, de azért a bevásárló turizmus továbbra is létezik, most az ukránok járnak át hozzánk - írja a Napi Gazdaság.
A külföldi vásárlók szám az utóbbi években jelentősen csökkent, mivel a környező országokban is sorra nyílnak az itthon megtalálható áruházláncok. Most már szinte minden élelmiszert meg lehet kapni külföldön is, amiért eddig idejöttek szomszédaink, így a magyar beszerzési láncok export-import tevékenysége is növekedett.
Az árakban sincs már akkora különbség, hogy érdemes lenne kilométereket utazva átlépni a határt, és itt bevásárolni. Nem is beszélve arról, hogy Magyarország drágább lett, ami újabb visszatartó tényezőt jelent az eddig ide járó vásárlóknak. Sőt, az árak miatt egyre jellemzőbb, hogy mi megyünk külföldre vásárolni, leginkább ruházati cikkeket.
Az árak emelkedése ellenére az ukránoknál egyre több szervezett bevásárlótúra indul, mivel ott még kevés az olyan bevásárlóközpont száma, mint az itthoniak, és nem jutnak szomszédaink sok itt megtalálható termékhez. Ezért még a drágább termékeket is hajlandóak megvásárolni, pont úgy, mint mi a '90-es években Ausztriában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít
- Jelentés - Szíria bombázásába kezdett Izrael
- Covid - Tudományos ítélet született a favipiravirról
- Komoly lépést várnak az új NATO-tagállamtól
- Horváth Péter: bár plusz teher a teljesítményértékelés, mégis hasznos lehet