A széles körben ismert közösségi oldal, a Facebook szeretne tőkét kovácsolni a népszerűségéből, s ezt nem másként próbálja megtenni, mint reklámokkal. De nem is akármilyen módon, egy új modellt dolgozott ki, célzott reklámokkal kíván hirdetőket halászni, igaz a nagy "pecázás" közben a hálóból kicsúszhat néhány felhasználó.
Az új modell lényege, hogy az egyes felhasználók saját maguk által felfedett adatai alapján célzott hirdetésekkel lehetne bombázni a belépőket.
A Facebook kapálózása a számok alapján érthető, hiszen ugyan a látogatottság már a rekordok kapuját döntögeti, sőt mi több, az elmúlt hónapban már be is lépett azon, 30,6 millió látogatóval. Ami sokkal szomorúbb, az a várakozások szerinti aprócska 30 millió dolláros profit az idei évben bejövő 150 millió dolláros árbevételből.
A hirdetők minden bizonnyal egymást ölik majd a számukra aranybányát jelentő Facebook bányászati jogaiért, hiszen olyan adatokhoz juthatnak így hozzá néhány kattintással, mint születési dátum, érdeklődési kör, zenei ízlés, utazási szokások, a nagy számú fényképekről már nem is beszélve.
Az új modell persze még nincs kész, de indulását már nem sokkal későbbre harangozták be. Az ezen keresztül beérkező hirdetések nem a már megszokott helyen lesznek megtalálhatóak, hanem az egyes barátok frissítéseiről érkező hírfolyamba csempésznék bele azokat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Könnyen elképzelhető, hogy néhány olvasó, akiket zavarna az új rendszer, elhagyják a közösségi oldalt, ez azonban a Facebook számára valószínűleg messze nem olyan mértékű veszteség, mint a pénz hiánya.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








