15 °C Budapest

Tömegeket mozgatnak a leárazások - nem bízhatunk az akciós árakban?

Pénzcentrum
2007. augusztus 16. 09:30

A forgalmazók már tavaly év végén a forgalom jelentős visszaesésével számoltak, ez azonban a legutóbbi hetek eredményei szerint, főként a tömeges leárazásoknak köszönhetően nem következett be. Sőt az akcióknak köszönhetően manapság az átlagosnál többen fordulnak meg a különböző boltokban, bevásárlóközpontokban.


A Marks&Spenser kizárólagos hazai franchise-képviseletét ellátó "S" Modell Zrt. vezérigazgatója, Jüttner Katalin a Világgazdaságnak elmondta, hogy a kiárusításkor olyan vendégek is betévednek boltjaikba, akiket egyébként elriasztanak az árak. A Marks&Spenser évente körülbelül a készlet 10-12 százalékát árazza le és ennek nagy része augusztusra teljesen elfogy.


Az akciós áruk között főleg a kis értékű termékek iránt nagy az igény, így a fürdőruhák és strandkiegészítők iránt, de a New Yorker GmbH marketingigazgatója Volker Putzmann úgy nyilatkozott, hogy boltjaikban igencsak kelendőek az akciós pólók és felsőruházati termékek.


Még manapság is több helyről érkezik az a panasz, hogy a kereskedők nem jelölik egyértelműen az akciós árakat, vagy azokat nem cserélik vissza még minőséggel kapcsolatos kifogások esetén sem. Vámos György, az Országok Kereskedelmi Szövetség főtitkára azonban úgy véli, hogy ma már sokkal kevesebb helyen találkozhatunk hasonló jelenséggel, mivel az üzletek is rájöttek, hogy a fogyasztóvédelmi szabályok betartása az ő javukat is szolgálja.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem