A forgalmazók már tavaly év végén a forgalom jelentős visszaesésével számoltak, ez azonban a legutóbbi hetek eredményei szerint, főként a tömeges leárazásoknak köszönhetően nem következett be. Sőt az akcióknak köszönhetően manapság az átlagosnál többen fordulnak meg a különböző boltokban, bevásárlóközpontokban.
A Marks&Spenser kizárólagos hazai franchise-képviseletét ellátó "S" Modell Zrt. vezérigazgatója, Jüttner Katalin a Világgazdaságnak elmondta, hogy a kiárusításkor olyan vendégek is betévednek boltjaikba, akiket egyébként elriasztanak az árak. A Marks&Spenser évente körülbelül a készlet 10-12 százalékát árazza le és ennek nagy része augusztusra teljesen elfogy.
Az akciós áruk között főleg a kis értékű termékek iránt nagy az igény, így a fürdőruhák és strandkiegészítők iránt, de a New Yorker GmbH marketingigazgatója Volker Putzmann úgy nyilatkozott, hogy boltjaikban igencsak kelendőek az akciós pólók és felsőruházati termékek.
Még manapság is több helyről érkezik az a panasz, hogy a kereskedők nem jelölik egyértelműen az akciós árakat, vagy azokat nem cserélik vissza még minőséggel kapcsolatos kifogások esetén sem. Vámos György, az Országok Kereskedelmi Szövetség főtitkára azonban úgy véli, hogy ma már sokkal kevesebb helyen találkozhatunk hasonló jelenséggel, mivel az üzletek is rájöttek, hogy a fogyasztóvédelmi szabályok betartása az ő javukat is szolgálja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


