A brit National Savings and Investments legfrissebb kutatásában azt vizsgálta, hogy mennyi pénztől várnák azt az emberek, hogy megváltozik az életük. A több mint 2000 megkérdezett körében végzett felmérés eredménye szerint ehhez a többségnek legalább 100 ezer fontra lenne szüksége, de akadnak olyanok is szép számmal, akiknek 2 millió font alatti summa meg sem kottyanna.
A kutatás szerint Nagy-Britannia felnőtt lakosságának 62%-a hat számjegyű összegtől várja a változást, közel 10%-os viszont az az arány, akik 2 millióig nem éreznének lényeges különbséget.
A megkérdezettek mindössze 6%-a lenne elégedett 1000 fonttal. A tapasztalatok szerint a férfiak kapzsibbak, 67%-uk 100 ezer fontnál is többet tart szükségesnek, míg a nők körében ez az arány "csak" 58%-os.
Az NS&I eredményei egyértelműen rávilágítanak arra, mekkora üzlet manapság a luxusipar, egyre többen vannak ugyanis olyan helyzetben, hogy hatalmas összegekért kényeztessék magukat. A jelentés emellett kiemeli, hogy a megkérdezettek ötöde hiteltartozásának kiegyenlítésére használná a hirtelen jött pénzt, további 14% pedig nagyobb otthonra cserélné jelenlegi lakhelyét.
Az NS&I értékesítési igazgatója az eredményekkel kapcsolatban megjegyezte, hogy 1957-ben még 1000 font is óriási összegnek, életmegváltoztató summának számított, az elmúlt 50 év során azonban robbanásszerűen emelkedett ez az összeg, mely az eladósodottság növekedésének is betudható, hiszen a legtöbben akkor éreznének igazi változást életszínvonalukban, ha óriási adósságukat visszafizethetnék, és emellett költhetnének még magukra.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








