A brit National Savings and Investments legfrissebb kutatásában azt vizsgálta, hogy mennyi pénztől várnák azt az emberek, hogy megváltozik az életük. A több mint 2000 megkérdezett körében végzett felmérés eredménye szerint ehhez a többségnek legalább 100 ezer fontra lenne szüksége, de akadnak olyanok is szép számmal, akiknek 2 millió font alatti summa meg sem kottyanna.
A kutatás szerint Nagy-Britannia felnőtt lakosságának 62%-a hat számjegyű összegtől várja a változást, közel 10%-os viszont az az arány, akik 2 millióig nem éreznének lényeges különbséget.
A megkérdezettek mindössze 6%-a lenne elégedett 1000 fonttal. A tapasztalatok szerint a férfiak kapzsibbak, 67%-uk 100 ezer fontnál is többet tart szükségesnek, míg a nők körében ez az arány "csak" 58%-os.
Az NS&I eredményei egyértelműen rávilágítanak arra, mekkora üzlet manapság a luxusipar, egyre többen vannak ugyanis olyan helyzetben, hogy hatalmas összegekért kényeztessék magukat. A jelentés emellett kiemeli, hogy a megkérdezettek ötöde hiteltartozásának kiegyenlítésére használná a hirtelen jött pénzt, további 14% pedig nagyobb otthonra cserélné jelenlegi lakhelyét.
Az NS&I értékesítési igazgatója az eredményekkel kapcsolatban megjegyezte, hogy 1957-ben még 1000 font is óriási összegnek, életmegváltoztató summának számított, az elmúlt 50 év során azonban robbanásszerűen emelkedett ez az összeg, mely az eladósodottság növekedésének is betudható, hiszen a legtöbben akkor éreznének igazi változást életszínvonalukban, ha óriási adósságukat visszafizethetnék, és emellett költhetnének még magukra.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál
- Újabb drón roncsait találták meg román területen
- Ukrán erőműveket támadtak az oroszok, miközben Lavrov a biztonsági garanciákról beszélt
- Fábián László: nem elérhetetlen cél a kétszáz fős magyar csapat a párizsi olimpián
- Félhavi eső szakadt több hazai térségre
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea