A HSDPA-t Magyarországon elsőként bevezető T-Mobile a sikeres teszteket követően budapesti szélessávú hálózatának egy részén már 7,2 Mbps sebességű letöltési, és 1,45 Mbps feltöltési sebességet biztosít. Ezzel a legnagyobb hazai mobilszolgáltató a területi lefedettség folyamatos bővítése mellett megkezdte szélessávú (3G/HSDPA) hálózatának felgyorsítását. A jelenleg 27 városra kiterjedő, és a lefedett területeken jó minőségű szélessávú hozzáférést biztosító 3G/HSDPA hálózat jelenlegi 3,6 Mbps-os letöltési sebessége így fokozatosan megduplázódhat.
A szupergyors mobilinternet a most a szolgáltatónál megvásárolható, és a későbbiekben a szoftverfrissítéssel 7,2 Mbps letöltési sebességre alkalmassá tehető web'n'walk Netkártya 3.6-tal vehető majd igénybe. A hordozható számítógépekhez használható eszköz az előfizetésre és a Net 2000 díjcsomagra vállalt 2 éves hűségnyilatkozat esetén 0 forintért kapható. Ilyen netkártya található a kezdőrészlettel, kamatmentes részletre megvásárolható akciós HP és Fujitsu Siemens notebook csomagokban is. A most valamely mobilinternet díjcsomagra előfizető, és arra hűségnyilatkozatot vállaló T-Mobile ügyfelek ráadásul év végéig féláron internetezhetnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


