Ha a Yahoo tervei valóra válnak, nemsokára már csak egy böngésző programra lesz szükségünk ahhoz, hogy élvezhessünk a cég azonnali üzenetek továbbítására készült terméke által nyújtott előnyöket.
Jelenleg ehhez a Yahoo Messenger esetében külön programot kell letöltenünk. Ezt azonban szerte a világon több millióan nem tudják megtenni, mert internet kávézókból szörfölnek a világhálón vagy mert a munkahelyükön biztonsági okokból nem engedélyezik a szolgáltatás használatát.
A világ második számú IM (intstant-messaging) szolgáltatója ezt a több milliós fogyasztói csoporttal szeretné elérni az új termékkel, melyet első körben Brazíliában, Indiában, Malajziában, a Fülöp-szigeteken, az Egyesült Államokban és Vietnámban vezetnek majd be.
A termék létjogosultságát indokolja, hogy Indiában például az Internet felhasználók 46 százaléka netkávézókból csatlakozik a világhálóra, és ez az arány viszonylag magas a Fülöp-szigeteken és Vietnámban is.
A Yahoo természetesen tervezi a szolgáltatás kiterjesztését, mert a vállalat szerint az új termékkel segítségével akár 10 millió fővel is növelheti a jelenleg 88,5 milliós felhasználói táborát. A társaság ezért tervezi azt is, hogy a szolgáltatást elérhetővé teszi a fiatalabb korosztály tagjai által kedvelt közösségi oldalakon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


