A rendőrök, a tűzoltók, a közigazgatásban dolgozók után a multinacionális vállalatok is jelezték, hogy alkalmazottaik az Országos Egészségbiztosítási Pénztártól potyautasoknak szóló levelet kaptak annak ellenére, hogy a cégek rendszeresen fizetik az egészségügyi hozzájárulást munkavállalóik után - írja a Magyar Hírlap.
Az OEP ebben a hónapban kezdte meg azoknak az értesítését, akiknek harminc napnál régebben nincs biztosítási jogviszonyuk, vagyis 2008-tól nem jogosultak ellátásra, az intézmény azonban már most jelezte, hogy a 950 ezer kiküldött levél fele téves adatokat tartalmaz.
A multinacionális vállalatok vezetői szerint a probléma oka a digitális adatfeldolgozásra való átállásnál keresendő, a probléma ugyanis csak a régebbi munkatársak esetében fordul elő, akiknél az adatrögzítés még papíron történt.
A vállaltok nem fontolgatják per indítását, mert véleményük szerint a hiba korrigálására még bőven van lehetőség. Az egyik vezérigazgató szerint a nyugdíjjárulékok elszámolása körül sincs minden rendben.
A munkavállalónak, aki kikerült a rendszerből, de jogosult lenne ellátásra kérvényeznie kell az adategyeztetést a helyileg illetékes egészségbiztosítási pénztárnál, az eljárás azonban hosszabb időt vesz igénybe, így a jogviszony rendezésének pontos időpontjáról az OEP nem tudott bővebb információt adni.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








