Mint egy levegőért kapkodó fuldokló, hosszú évek elteltével a piac után kapva végre pályázatot írt ki az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt. egy internetes szerencsejáték szervezésre alkalmas informatikai rendszer fejlesztésére és szállítására.
A cég Népszabadságnak nyilatkozó szóvivője kiemelte, hogy bármilyen internetes alapú szerencsejáték szóba jöhet, és az sincs kizárva, hogy a magyar nyelven is elérhető nemzetközi internetes sportfogadási oldalaknak konkurenciát jelentő site is létrejön.
A pályázat benyújtási határideje május 24-e, azt azonban egyelőre nem lehet tudni, hogy mikor indulhat be az új oldal.
A kezdeményezés önmagában dicséretes lenne, lett volna úgy 5 éve, azóta azonban az állami monstrum csak nézi, amint a magyar nyelvű oldalakkal rendelkező külföldi irodák magyarországi havi forgalma 1,2-1,4 milliárd forintra pörgött fel.
Mint ismeretes, Brüsszel ismét felszólította hazánkat, hogy engedélyezzük a versenyt a szegmensben és szüntessük meg az állami monopólium fennállását. A végeredmény nem lehet kérdéses, csak az, hogy mennyi ideig lehet még húzni az időt, hogy az állami cég kicsit összeszedje magát és egyáltalán esélyesként induljon a versenyben.
Ha már a jövőbeli egyenlő esélyekkel folytatott versenyről beszélünk, érdemes kiemelni, hogy előzetes várakozások szerint az állami cég minőség tekintetében jelentős hátránnyal indul, egy online fogadóiroda kiválasztásánál ugyanis a kínálat szélessége mellett a nyereményszorzók nagysága a döntő.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A kínálat terén egyértelmű, hogy a nagy cégekkel nem veheti fel a versenyt a Szerencsejáték Zrt., messzinek tűnik ugyanis az az idő, amikor egy-egy meccs esetében csaknem 100 fogadási lehetőséget kínáljanak fel.
Lépjünk is tovább: a nyereményszorzók tekintetében az a "kisebb" bökkenő, hogy a Szerencsejáték Zrt-n keresztülvezetett fogadások minden bizonnyal már az adó utáni odds-okat adják meg, míg a többi iroda az adó előtti (magasabb) szorzókat teszi közzé. Mint tudjuk, adót ugyan kellene fizetni az online szerencsejátékból származó jövedelem után, nehezen képzelhető el azonban, hogy az APEH milliós revizortábort toborozva minden netező mellé odaültet valakit, így a magyar szerencsejátékosok többsége továbbra is a magasabb szorzókra vadászik majd.
A helyzetet az állami cég szempontjából csak súlyosbítja, ha a reklámozási korlátozás elvben is feloldásra kerül...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








