Dacolnak a kormánnyal: tiltott reklámokkal van tele az ország!

Pénzcentrum
2006. október 16. 05:30

Hiábavalónak bizonyul mindennemű hatósági fenyegetés: az Egyesült Államokban az online szerencsejátékok betiltása ellenére is tovább hirdetnek a szegmens vállalatai, ráadásul elég látványosan, cseppet sem visszahúzódva teszik ezt. Kiskapuk persze mindig akadnak, kérdés hogy az egyre kevésbé toleráns amerikaiak melyik vezérigazgatót verik következőre bilincsbe, amint az pár percre belép országukba.

Manhattanben többemeletes ház nagyságú óriásplakátok hirdetik az antiguai székhelyű Sportsbook.com szolgáltatásait, a népszerű Howard Stern showban rendszeresen elhangzanak a BetUS reklámjai...hogy csak néhány esetet említsünk. Az intenzív marketing kampányoknak köszönhetően az online szerencsejáték piacon az amerikaiak jelentős számban jelentek meg.

A szektor jogi háttere eddig sem volt éppen tiszta, a tiltásokat azonban a tengerentúlon sem vették komolyan, inkább csak morális, kommunikációs okokból hangoztatták, hogy az online szerencsejáték az amerikai állampolgárok számára tilos. Mostanra változott a helyzet, a letartóztatott vezérigazgatók és a cégek árfolyamai is tisztán mutatják ezt, hirdetési szempontból azonban maradt kiskapu!

A jelenlegi jogszabályok alapján olyan oldalakat lehet hirdetni, melyeken nem lehet valódi pénzzel játszani, egyszerűen játékpénzzel, ingyenes tapasztalatszerzéshez segítenek. Ezen edukációsnak eladott site-okról persze egy gombnyomással az igazi Kánaánba vándorolhat a játékos, de gyakran ehhez az is elég, ha a címet nem .net-tel, hanem .com-mal írja be. A média felelősségre vont képviselői azt hangsúlyozzák, nem az ő feladatuk lenne az oldalak tartalmának ellenőrzése, így az edukációsként álcázott site-ok üzemeltetőinek hirdetését gond nélkül elfogadják.

George W. Bush a napokban írta alá azt a törvényt, melynek értelmében az amerikaiak hitelkártyával és egyéb elektronikus úton nem fizethetnek be és ki az online szerencsejáték oldalakra, jelentős forgalom visszaesést okozva ezzel a szektorban.

Ez lehet a 2022-es nyár új slágeritala Magyarországon? Hihetetlen, mennyien kattantak rá

A magyar piacon is megjelennek az enyhén alkoholos, gyümölcsös italok, egy felmérésből pedig kiderült, hogy a fiatalok különösen nyitottak ezekre az alkoholos frissítőkre.

Láthatáron a nyugdíjösszeomlás: rengeteg magyarnak lehet kemény nélkülözés az időskor

Sokan gondolják, hogy teljesen tudatosan szervezik a pénzügyeiket, és nem értik, hogy hova folyik a pénzük a hónap végére.

Ez lehet a jövő igazi sikerszakmája: rommá keresheti magát a gyerek, ha kitanulja?

Csak úgy, mint a többi technikai vívmányt, úgy a 3D nyomtatót is ajánlják szakértők a gyerekeknek is, hiszen rengeteget tanulhatnak, miközben alkotnak.

Őrült drágulás a magyar zöldségeseknél: sokan már így védik ki a kegyetlen inflációt

Nem járunk az élen abban, hogy elegendő zöldséget és gyümölcsöt együnk. A napi közel fél kiló gyümölcsöt és zöldséget pedig egyre nehezebb beszerezni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. június 26. vasárnap
János, Pál
25. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2022. június 25. 19:22