Megjelent az első ingatlanberuházó vállalat a Second Life életében, melynek ingatlanpiacát mindeddig a portált működtető Linden Lab uralta. Az olasz Gabetti Property Solutions a legjobbkor érkezett a hatalmas kielégítetlen vásárlótömeget magáévá tudó piacra, hogy nevét megismertesse a világ minden táján.
A 4 millió regisztrált felhasználóval rendelkező Second Life fantasztikus lehetőséget és egyben kihívást is jelent a vállalat számára, nyilatkozták a vállalat vezetői, akik a játék egyedi gazdasággal és valutával rendelkező világán keresztül szeretnének minél nagyobb ismertségre szert tenni.
Az új szolgáltató egyébiránt a legjobbkor érkezett, hiszen a Second Life ingatlanpiacán rendkívül nagy forgalmat bonyolítanak le az utóbbi időszakban, az árak a november és január közötti időszakban megduplázódtak, s a rengeteg megrendelésnek már nem tud időben eleget tenni a Linden Lab.
A Gabetti 100 000 eurót (131 700 dollár) fektetett be a Second Life-ban való részvételben, amely 5 állandó otthon dolgozó ügynök fizetését is tartalmazza. A pillanatnyilag 271 Linden dollárt kell adnunk minden amerikai dollárért.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








