Az amerikai Spirit Airlines az eddigi piaci szokásoktól messzemenően eltérő árazási politikát vezet be az idén június 20-tól, ettől az időponttól kezdve ugyanis utasainak a korábbiakkal ellentétben minden feladott csomagért díjat kell fizetnie és repülőgépen felszolgált frissítők ingyenessége is megszűnik.
Az amerikai légitársaság által bevezetett intézkedések bár ellentétesek a jelenlegi szokásokkal nem számítanak újnak, néhány európai és kanadai vállalat már alkalmazza őket mint a költségcsökkentés hatékony formáját.
Az első két csomagért Internetes foglalás esetén 5-5 dollárt, a helyszínen pedig 10 dollárt kell fizetni, az igazi érvágás azonban a harmadik csomagtól kezdődik, ennek feladása már nem kevesebb mint 100 dollárba kerül majd. A frissítők esetében ezzel szemben az ár egységes lesz, 1 dollárba kerül majd minden üdítő, az ásványvíz azonban továbbra is ingyenes marad.
Az Egyesült Államokon belül és a Karibi államokban aktív Spirit a kellemetlenségekért "cserébe" 40 százalékkal csökkenti az utazások árát, ez az intézkedés a last-minute jegyekre is vonatkozik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








