Erőteljes pezsgés mutatkozik a lakáspiacon, az OBI tegnap tette le 19. áruházának alapkövét Szekszárdon, és az idén a német Bauhaus-lánc is megnyitja első két magyarországi egységét - írja a Világgazdaság.
A Bauhaus abban különbözik versenytársaitól, hogy nem 5-10 ezer négyzetméteres áruházakat nyit, hanem kizárólag egyszintes, 18-20 ezer négyzetméteres egységekben gondolkodik. Termékpalettája 120 ezresre tehető, mely a szakmában a legnagyobbnak számít.
A Bauhaus AG mintegy 30 millió eurót fordít a piacra lépésre, első körben Dunakeszin és Szigetszentmiklóson építkeznek. A cég ma 12 államban összesen 185 nagyáruházat üzemeltet.
Míg a barkácspiacon nemzetközi szinten is megfigyelhető, hogy az árverseny a minőség romlására megy, addig a Bauhaus politikája szerint nem megy bizonyos minőségi szint alá és arra törekszenek, hogy a nagynevű szerszámkészítő márkák termékei náluk legyenek a legolcsóbbak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.