Erőteljes pezsgés mutatkozik a lakáspiacon, az OBI tegnap tette le 19. áruházának alapkövét Szekszárdon, és az idén a német Bauhaus-lánc is megnyitja első két magyarországi egységét - írja a Világgazdaság.
A Bauhaus abban különbözik versenytársaitól, hogy nem 5-10 ezer négyzetméteres áruházakat nyit, hanem kizárólag egyszintes, 18-20 ezer négyzetméteres egységekben gondolkodik. Termékpalettája 120 ezresre tehető, mely a szakmában a legnagyobbnak számít.
A Bauhaus AG mintegy 30 millió eurót fordít a piacra lépésre, első körben Dunakeszin és Szigetszentmiklóson építkeznek. A cég ma 12 államban összesen 185 nagyáruházat üzemeltet.
Míg a barkácspiacon nemzetközi szinten is megfigyelhető, hogy az árverseny a minőség romlására megy, addig a Bauhaus politikája szerint nem megy bizonyos minőségi szint alá és arra törekszenek, hogy a nagynevű szerszámkészítő márkák termékei náluk legyenek a legolcsóbbak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


