Megváltoztatja nevét és eladja esernyő logóját a Citigroup, mely egyszerűen Citi márkanév alatt szeretné egyesíteni üzleti területeit és a lakossági divízió, a Citibank által használt piros körívet alkalmazná logóként.
Chuck Prince, a Citigroup vezérigazgatója a bejelentés kapcsán kiemelte, hogy a Citi a globális pénzügyi szolgáltatások terén jelenleg is az egyik legismertebb márka, széleskörű kutatásuk pedig egyértelműen azt igazolja, hogy ez a márkanév globálisan elfogadott, több nyelven érthető és értelmes, így minden szempontból elfogadható.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az ügyfelek felé egyszerűen Citiként megjelenő pénzügyi szolgáltató jogilag a jövőben is Citigroup marad.
A piros esernyőt a Citi 1993-ban tette logójává, amikor megvették a Travellers nevű biztosítót. A jelenlegi átalakulás keretében a St. Paul Travellers kapja meg a logót, a pénzügyi részletek azonban nem ismertek, csak annyit lehet tudni, hogy a befolyó bevételek kompenzálják a brand-egyesítés költségeit.
A logó lecserélésének logikus magyarázata egyébként abban keresendő, hogy az esernyőről a legtöbb megkérdezettnek egy biztosító jutott eszébe, nem pedig egy bank.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok