2 °C Budapest

Nevet és logót vált a Citibank (is)!

Pénzcentrum
2007. február 14. 15:00

Megváltoztatja nevét és eladja esernyő logóját a Citigroup, mely egyszerűen Citi márkanév alatt szeretné egyesíteni üzleti területeit és a lakossági divízió, a Citibank által használt piros körívet alkalmazná logóként.

Chuck Prince, a Citigroup vezérigazgatója a bejelentés kapcsán kiemelte, hogy a Citi a globális pénzügyi szolgáltatások terén jelenleg is az egyik legismertebb márka, széleskörű kutatásuk pedig egyértelműen azt igazolja, hogy ez a márkanév globálisan elfogadott, több nyelven érthető és értelmes, így minden szempontból elfogadható.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az ügyfelek felé egyszerűen Citiként megjelenő pénzügyi szolgáltató jogilag a jövőben is Citigroup marad.

A piros esernyőt a Citi 1993-ban tette logójává, amikor megvették a Travellers nevű biztosítót. A jelenlegi átalakulás keretében a St. Paul Travellers kapja meg a logót, a pénzügyi részletek azonban nem ismertek, csak annyit lehet tudni, hogy a befolyó bevételek kompenzálják a brand-egyesítés költségeit.

A logó lecserélésének logikus magyarázata egyébként abban keresendő, hogy az esernyőről a legtöbb megkérdezettnek egy biztosító jutott eszébe, nem pedig egy bank.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 17. szerda
Lázár, Olimpia
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. december 17. 14:32