2 °C Budapest

Nevet és logót vált a Citibank (is)!

Pénzcentrum
2007. február 14. 15:00

Megváltoztatja nevét és eladja esernyő logóját a Citigroup, mely egyszerűen Citi márkanév alatt szeretné egyesíteni üzleti területeit és a lakossági divízió, a Citibank által használt piros körívet alkalmazná logóként.

Chuck Prince, a Citigroup vezérigazgatója a bejelentés kapcsán kiemelte, hogy a Citi a globális pénzügyi szolgáltatások terén jelenleg is az egyik legismertebb márka, széleskörű kutatásuk pedig egyértelműen azt igazolja, hogy ez a márkanév globálisan elfogadott, több nyelven érthető és értelmes, így minden szempontból elfogadható.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az ügyfelek felé egyszerűen Citiként megjelenő pénzügyi szolgáltató jogilag a jövőben is Citigroup marad.

A piros esernyőt a Citi 1993-ban tette logójává, amikor megvették a Travellers nevű biztosítót. A jelenlegi átalakulás keretében a St. Paul Travellers kapja meg a logót, a pénzügyi részletek azonban nem ismertek, csak annyit lehet tudni, hogy a befolyó bevételek kompenzálják a brand-egyesítés költségeit.

A logó lecserélésének logikus magyarázata egyébként abban keresendő, hogy az esernyőről a legtöbb megkérdezettnek egy biztosító jutott eszébe, nem pedig egy bank.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem