Megváltoztatja nevét és eladja esernyő logóját a Citigroup, mely egyszerűen Citi márkanév alatt szeretné egyesíteni üzleti területeit és a lakossági divízió, a Citibank által használt piros körívet alkalmazná logóként.
Chuck Prince, a Citigroup vezérigazgatója a bejelentés kapcsán kiemelte, hogy a Citi a globális pénzügyi szolgáltatások terén jelenleg is az egyik legismertebb márka, széleskörű kutatásuk pedig egyértelműen azt igazolja, hogy ez a márkanév globálisan elfogadott, több nyelven érthető és értelmes, így minden szempontból elfogadható.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az ügyfelek felé egyszerűen Citiként megjelenő pénzügyi szolgáltató jogilag a jövőben is Citigroup marad.
A piros esernyőt a Citi 1993-ban tette logójává, amikor megvették a Travellers nevű biztosítót. A jelenlegi átalakulás keretében a St. Paul Travellers kapja meg a logót, a pénzügyi részletek azonban nem ismertek, csak annyit lehet tudni, hogy a befolyó bevételek kompenzálják a brand-egyesítés költségeit.
A logó lecserélésének logikus magyarázata egyébként abban keresendő, hogy az esernyőről a legtöbb megkérdezettnek egy biztosító jutott eszébe, nem pedig egy bank.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








