Nem sokkal a február 12-i első adatközlés előtt a hazai magán-nyugdíjpénztárak és az APEH között nincs még semmiféle hivatalos szerződés a magán-nyugdíjpénztári bevallások és befizetések központi beszedésének és kipostázásának módjáról - írja a Napi.
A pénztárak arra számítanak, hogy a következő hónapokban még rengeteg tájékozatlan vállalkozás nekik küldi majd a bevallásokat és az ő számlájukra fizetik be a díjakat. Mivel ezeket ők nem továbbíthatják az adóhivatalnak, egyszerűen kénytelenek lesznek visszaküldeni.
Mint ismeretes, az adóhatóság a múlt év végén kötelezettséget vállalt arra, hogy valamennyi hozzá befutó befizetést egy napon belül átutal majd a pénztáraknak. A gondot inkább az jelentheti, hogy amíg a befizetett összegek tagokra történő lebontását lehetővé tevő bevallások nem jutnak el a pénztárakhoz, addig nem tudják a pénzeket az egyéni számlákon jóváírni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








