Újabb célpontot talált magának a brit kiskereskedelmi óriás, a Tesco, aki élelmiszerpiaci elsőségét az egészségbiztosítások területén szeretné kamatoztatni, ezek a biztosítási kötvények lesznek ugyanis a legújabb termékek a "dobozba csomagolt" Tesco-gazdaságos kategóriában.
Bár a brit egészségbiztosítási piac, amelyet a Bupa és a Standard Life biztosítók uralnak, már a tavalyi évben is 3,2 milliárd fontos forgalmat bonyolított, a biztosítókat gyakorta éri kritika a kötvények túlontúl magas ára és bonyolult módozatai miatt.
A Tesco ezeknek a sűrűn emlegetett hibáknak a kiküszöbölésével szeretné a fizetőképes keresletet az általa ajánlott termékek megvásárlására ösztönözni, összesen két különböző kötvényt ajánl. Az alaptermék egy egyszerű egészségbiztosítási, amelyet a prémium csomagban kiegészítenek a magánrendeléseken való részvétel díjainak fedezésével.
A Tesco által ajánlott termék természetesen nem újdonság, része a kiskereskedelmi lánc azon törekvésének, hogy teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújtson vásárlóinak, vagyis hogy pénzügyi ügyeik intézését és biztosítási kötvények megkötését is lehetővé tegye számukra a lánchoz tartozó áruházak falain belül.
A pénzügyi és egyes biztosítási szolgáltatások igénybevételére már Magyarországon is lehetősége van a Tescót választóknak, de a választék még jelentősen elmarad például a Nagy-Britanniára jellemző kínálattól mélységétől. Az áruházlánc a tavalyi évben vezetette be kötelező biztosítását, amelyet az idén az előzetes ígéretek szerint a lakásbiztosítás követ majd.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








