Újabb célpontot talált magának a brit kiskereskedelmi óriás, a Tesco, aki élelmiszerpiaci elsőségét az egészségbiztosítások területén szeretné kamatoztatni, ezek a biztosítási kötvények lesznek ugyanis a legújabb termékek a "dobozba csomagolt" Tesco-gazdaságos kategóriában.
Bár a brit egészségbiztosítási piac, amelyet a Bupa és a Standard Life biztosítók uralnak, már a tavalyi évben is 3,2 milliárd fontos forgalmat bonyolított, a biztosítókat gyakorta éri kritika a kötvények túlontúl magas ára és bonyolult módozatai miatt.
A Tesco ezeknek a sűrűn emlegetett hibáknak a kiküszöbölésével szeretné a fizetőképes keresletet az általa ajánlott termékek megvásárlására ösztönözni, összesen két különböző kötvényt ajánl. Az alaptermék egy egyszerű egészségbiztosítási, amelyet a prémium csomagban kiegészítenek a magánrendeléseken való részvétel díjainak fedezésével.
A Tesco által ajánlott termék természetesen nem újdonság, része a kiskereskedelmi lánc azon törekvésének, hogy teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújtson vásárlóinak, vagyis hogy pénzügyi ügyeik intézését és biztosítási kötvények megkötését is lehetővé tegye számukra a lánchoz tartozó áruházak falain belül.
A pénzügyi és egyes biztosítási szolgáltatások igénybevételére már Magyarországon is lehetősége van a Tescót választóknak, de a választék még jelentősen elmarad például a Nagy-Britanniára jellemző kínálattól mélységétől. Az áruházlánc a tavalyi évben vezetette be kötelező biztosítását, amelyet az idén az előzetes ígéretek szerint a lakásbiztosítás követ majd.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Rongálás miatt áll az aluljárót a felszínnel összekötő lift a Határ útnál
- Elfogyott a türelem a határ túloldalán: Burgenland hadat üzent a kormánynak
- Új nevet kap a Nemzeti Múzeum
- Durva kőomlás a magyar turisták kedvenc kirándulóhelyén
- Bejött a papírforma a reformátusoknál
- "Egyelőre nehéz értelmezni" - mondja Török Gábor egy meglepő közvélemény-kutatásról