Nem véletlen, hogy a legtöbb interaktív kapcsolatot létesítő program, így az msn-rendszerek többsége is minden egyes beszélgetés megkezdésekor arra figyelmeztet, hogy ne adjuk ki személyes és banki adatainkat a beszélgető partnernek. Nem ártana azonban, ha hasonlóképpen cselekednénk a levelezőprogramok is, lássuk miért is!
Egy amerikai újságíró számolt be nemrég egyik cikkében arról, hogy hogyan próbálták megkörnyékezni e-mailen keresztül: egy Edward Hunt nevű 14 éves árva kisfiú kérte szívet szaggató levelében, hogy segítsen neki hozzájutni az apja által ráhagyományozott 18 millió dollárhoz, úgy hogy átmenetileg rendelkezésre bocsátja bankszámlaszámát. Az elszánt fiatalember nem mást ígért ezért cserébe, mint ennek a hatalmas összegnek a 30 százalékát.
Ez a teljesen átlátszó történet természetesen nem vezette félre a tanult kollégát, de tapasztalatlan gyermekeiket a számítógép elé engedő szülőknek nem kis fejtörést okozhat, főleg ha a tinédzserkorú vagy még annál is fiatalabb gyermekük bankszámlával rendelkezik, hiszen ezt a korosztályt még könnyedén el lehet csábítani ekkora mennyiségű pénzzel.
Edward Huntot egyébként több "scram" szűrő oldal is felhívta a figyelmet, így ha valaki rákeresett a levélben leírt sztori hátterére könnyen ráakadhatott a kijózanító igazságra. A legokosabb és legkevésbé drága megoldást mégis az jelentené, ha ezeket az e-maileket olvasás nélkül kitörölnénk, és gyermekeinket is erre biztatnánk.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont
- Lányok Napja - csajos programok segítik a pályaválasztást
- Késnek a Kőbánya és az Örs vezér tér felé tartó buszok
- Vadonatúj gyorstöltőket helyez ki az MVM
- Az izraeliek kétharmada nem akar háborút Iránnal
- Ezt érdemes tudni: új lehetőséggel bővült az EgészségAblak