A Google vezérigazgatója, Eric Schmidt nem a kristálygömbből olvasta ki a mobiltelefonok jövőjét, hanem a cég terveivel kapcsolatban úgy gondolja, hogy a mobiltelefon-használat, s a mobilos hirdetések elterjedésével akár ingyenessé is válhatnak a készülékek.
A mobiltelefonok előbb-utóbb ingyenessé válhatnak, azon felhasználók számára, akik cserébe vállalják célzott reklámok olvasását, megnézését. Schmidt szerint amint a mobiltelefonok népszerűbbé válnak, mint a hordozható számítógépek, s az emberek legalább 8-10 órát beszélnek egy nap, szöveges üzeneteket váltanak, s használják az internetet mobiljukon keresztül, a hirdetések növekedésével a készülékek támogatottá, vagy akár ingyenessé válhatnak.
Schmidt hozzátette, a Google azon is munkálkodik, hogy lehetővé tegyék a felhasználók számára az alapvető irányítást személyes adataik felett. Jelenleg a keresőoldal a felhasználói adatokat több százezer saját gépén tárolja. A cég azt szeretné elérni, hogy a felhasználók exportálni tudják keresési előzményeiket, vagy e-mail archívumukat, és akár más honlapon kitenni azokat.
A Google szövegek, reklámképek és videohirdetések kis képernyőjű mobiltelefonokra való kézbesítésével is kísérletezik. Korai siker koronázza stratégiájukat Japánban, ahol nagy népszerűségnek örvend a mobilos televíziózás és vásárlás. A vezérigazgató kijelentette, a cég terveiben nem szerepel mobilkészülékek értékesítése, vagy ajándékozása, s nem tud arról sem, hogy a készülékgyártók, vagy szolgáltatók bármilyen erőfeszítést tettek volna egy ilyen radikális lépés elősegítése érdekében.
Schmidt ugyanakkor beismerte, hogy a mobiltelefonok valószínűleg sosem válnak ingyenessé, ahogy az újságok sem teljesen ingyenesek (néhány kivételtől eltekintve), annak ellenére, hogy legalább 100 éve támaszkodnak már a hirdetők pénzére. A cég rendelkezik egy-két szolidabb tervvel, melyek célja, hogy hirdetéseiket papíralapra helyezzék. A vezérigazgató nyilatkozatával azonban tisztává tették, hogy továbblépni a mobiltelefonos hirdetések irányába szeretnének.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


