Kényelmes fotelünkben üldögélve mégiscsak kényelmesebb vásárolni, mint ha egész nap a boltokat kellene járnunk, hogy megtaláljuk a legolcsóbbat, de vigyázat drága lehet az akció, ha az e-kereskedők oldalain keresztül szerezzük be a szükséges dolgokat.
Az amerikai hackerek a nagyobb e-kereskedelmi cégek oldalainak biztonságosságáról már kellőképpen meggyőződhettek, valószínűleg a helyzet rózsás lehet, mert átpártoltak a kisebb cégekhez, akik sem energiájuk és főleg forrásuk nincs a megfelelő rendszerek megépítéséhez. A forráshiányt mellett a legnagyobb gondot a tulajdonosok tájékozatlansága jelenti, akik a legtöbbször nincsenek tisztában az általuk alkalmazott programok képességeivel vagy az eljárás egyszerűbbé tétele miatt alapvető szabályokat sem tartanak be.
Pórul járhatunk, ha egy ilyen oldalon vásárolunk, mondják az amerikai szakértők, mert ezek informatikai gyengeségei számunkra is jelentős károkat okozhatnak: féltve őrzött adataink (bankkártyáé, mágnescsíké) hullanak egy csapásra a használatukra jogosulatlan kezekbe. A behatolók célja mindezzel azonban nem az ál-kártyák gyártása, mint ahogy azt először gondolnánk, hanem az adatgyűjtés, megfelelően nagy adatbázisok eladásából már jókora summára tehetnek szert.
Az Egyesült Államokban már észlelhető a változás, amelyet a hackerek jelenléte idézett elő a piacon, az amerikai állampolgárok nagy többsége egy felmérés kapcsán elmondta: nagyobb biztonságban érzi magát, ha nagyobb e-kereskedőktől vásárol.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


