Kényelmes fotelünkben üldögélve mégiscsak kényelmesebb vásárolni, mint ha egész nap a boltokat kellene járnunk, hogy megtaláljuk a legolcsóbbat, de vigyázat drága lehet az akció, ha az e-kereskedők oldalain keresztül szerezzük be a szükséges dolgokat.
Az amerikai hackerek a nagyobb e-kereskedelmi cégek oldalainak biztonságosságáról már kellőképpen meggyőződhettek, valószínűleg a helyzet rózsás lehet, mert átpártoltak a kisebb cégekhez, akik sem energiájuk és főleg forrásuk nincs a megfelelő rendszerek megépítéséhez. A forráshiányt mellett a legnagyobb gondot a tulajdonosok tájékozatlansága jelenti, akik a legtöbbször nincsenek tisztában az általuk alkalmazott programok képességeivel vagy az eljárás egyszerűbbé tétele miatt alapvető szabályokat sem tartanak be.
Pórul járhatunk, ha egy ilyen oldalon vásárolunk, mondják az amerikai szakértők, mert ezek informatikai gyengeségei számunkra is jelentős károkat okozhatnak: féltve őrzött adataink (bankkártyáé, mágnescsíké) hullanak egy csapásra a használatukra jogosulatlan kezekbe. A behatolók célja mindezzel azonban nem az ál-kártyák gyártása, mint ahogy azt először gondolnánk, hanem az adatgyűjtés, megfelelően nagy adatbázisok eladásából már jókora summára tehetnek szert.
Az Egyesült Államokban már észlelhető a változás, amelyet a hackerek jelenléte idézett elő a piacon, az amerikai állampolgárok nagy többsége egy felmérés kapcsán elmondta: nagyobb biztonságban érzi magát, ha nagyobb e-kereskedőktől vásárol.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








