Annak ellenére, hogy az európai kkv-k vezetői előszeretettel használnak hitelkártyát magánszemélyként, cégük számára egyelőre kevesen választanak hasonló megoldást - derült ki a MasterCard felméréséből. Az üzleti hitelkártyák elterjedtsége csupán 20 százalék körül van.
A hitelkártyák használatát illetően a megkérdezettek 61%-a a fizetések kényelmes nyomon követését említett a legnagyobb előnyként, 55% az online szolgáltatásokat tartotta a legfontosabbnak, 21% pedig a különböző könyvelési szoftverekkel való kompatibilitást emelte ki.
Hazánkban egyelőre néhány ezerre tehető az üzleti hitelkártyák száma, a MasterCard Europe ügyfélkapcsolati igazgatója azonban a Napinak nyilatkozva elmondta, hogy a bankok már felismerték a kkv-kban rejlő üzleti lehetőségeket.
A magyar kis- és középvállalkozások egyelőre elsősorban lakossági hitelkártyák használatával helyettesítik a vállalati terméket, holott utóbbi magasabb hitelkeretet nyújthat.
Az MNB adatai szerint 2005 végén a 7.3 millió forgalomban lévő bankkártyából csak alig több mint 1 millió volt a hitelkártyák száma, melyek közül mindössze 2,672 volt klasszikus üzleti plasztik. (A Széchenyi kártya nem számít klasszikus hitelkártyának, hiszen nincs kamatmentes periódus ennél a konstrukciónál.)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom