A júliusi hőség fellendítette a italpiacot- vallják az üditőital- és sörgyárak. A 2006-os nyár legnagyobb nyertesei azonban egyértelműen a klímagyártók, a piac 70 %-os bővülést mutat a tavalyi adatokhoz képest.
Nehéz dolga van annak, aki augusztusban klímát szeretne vásárolni, már csak egy-egy drágább, illetve olcsóbb készülékek várják a hipermaketekben, barkácsáruházakban. A márkásabb darabokat ugyanis már elvitték a nagy rohamban. Annak, hogy a vásárlók az idén inkább ezeket a termékeket részesítették előnyben, nem csupán a meleg az oka, a nagyobb befektetéstől jobb minőséget és nagyobb biztonságot várnak.
A nyári meleg versenyében a második helyen a sör és ásványvízgyártók végeztek. A hazai sörpiacnak 2003 óta nem volt ilyen jó idénye. Bár még az augusztus hátravan, a Borsodi Sörgyár munkatársa optimistán nyilatkozott az eddig elért eredményekről. Az egy főre jutó sörfogyasztás már a tavalyi évben is nőtt, meghaladva a 70 litert, de a kilencvenes évek 100 literes álomhatárának elérésére a jelenlegi tendenciák alapján nincs sok esély. Leginkább a standard és prémium sörök forgalma nőtt 4, illetve 2 százalékkal, míg a speciális söröké 9 százalékkal esett vissza.
Az ásványvíz gyártók háza táján is jogos az öröm, az egy főre jutó ásványvízfogyasztás az idén megközelítheti a 80 liter/főt, ami 13%-os emelkedést jelentene az előző évhez képest. Bár a meleg nyárnak biztosan nagy szerepe volt a növekedésben, az ásvány vízfogyasztás szezonális jellege jelentősen csökkent, ami annak köszönhető, hogy a csapvizet a fogyasztók saját márkás termékekkel váltották ki. Üröm az örömben, hogy a fogyasztás növekedése nem feltétlenül fogja magával hozni a bevétel növekedését, mivel a gyártóknak a növekedés eléréséhez sok esetben kellett árcsökkentéshez, vagy akciókhoz folyamodniuk az egyébként is minimális hasznot hozó piacon.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében