Mit eszünk a McDonald's-ban? - Megdöbbentő számok...

Pénzcentrum
2006. augusztus 1. 16:00

Idén júliusig 89 éttermében 33 millió vendéget szolgált ki a McDonald's, ami az elmúlt év azonos időszakához képest 11%-os forgalomnövekedést jelent. A vendégszám növekedése mellett az étterem-hálózat menüválasztéka is folyamatosan bővül: bár a kedvenc nagyszendvics továbbra is a Big Mac, és a legtöbbet továbbra is sajtburgerből ad el az étteremlánc, emellett egyre népszerűbbek a csirkés és a salátás termékek, utóbbiakból júliusig közel 1 millió adag fogyott el. A McDonald's a bevételei jelentős részét fordítja a hálózat fejlesztésére, így az első 6 hónapban közel félmilliárd forintot költött felújításra és technológiai fejlesztésre.


Az éttermek közel 500 tonna zöldséget használtak fel a paradicsomot, uborkát, hagymát, valamint zöldsalátát tartalmazó ételekhez. Az üdítők forgalmán belül 10%-kal növekedett a gyümölcslé és az ásványvíz aránya. Idei újdonság, hogy a Happy Meal menühöz a korábban bevezetett gyümölcsmix mellett már biotejet és epres ízesítésű ásványvizet is választhatnak a gyerekek. Az új szolgáltatásokkal is bővített McDonald's-okban újfajta étkezési formák hódítanak: az év első 6 hónapjában a tavalyi év hasonló időszakával összehasonlítva 200 000-el többen döntöttek úgy, hogy a reggeli menü kínálatból választják ki kedvenc reggelijüket.

Az országszerte bővülő McCafé-k a kávéházi kultúra szerelmeseinek kínálnak választási lehetőséget az étteremben. Az idén létesített 4 új McCaféval együtt (Nyíregyháza, Duna Pláza, Szeged belváros, Váci út) mára már 12 kávézó üzemel országszerte, a forgalom pedig 20%-kal nőtt. A tervek szerint a McCafé hálózat a következő 5 évben évente legalább 5 egységgel bővül majd. "Egyre többen választják étkezéseikhez éttermeinket, amelyekben a barátságos kiszolgálás, és a megszokott tisztaság mellett modern belső tér és szórakoztató technológiai megoldások gondoskodnak a vendégek kényelméről. Ahhoz azonban, hogy elégedetten térjenek vissza hozzánk, innovatív menüsorra is szükség van, amelyből mindenki tud választani étkezési szokásának vagy éppen hangulatának megfelelően" - mondta Radek Janalík, ügyvezető igazgató.

A legnagyobb hazai filmfesztiválon mutatkozik be a közösségi finanszírozásból megvalósult kisjátékfilm

A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.

Üzleti ötletek tesztelése: ezt kell tenned, hogy befutó legyen a kampányod a közösségi piactéren

Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.

Meglepő dolgokat rejt egy kamasz naplója 2024-ben: less bele, a te gyereked is érintett!

Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.

Egyedülálló zenés activityt fejlesztett a magyar gyógypedagógus  (x)

Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.

NAPTÁR
Tovább
2024. június 15. szombat
Jolán, Vid
24. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?
Árfolyamok!
A legfontosabb magyar és nemzetközi részvény és devizaárfolyamok ÉLŐBEN!
Most nem