Idén júliusig 89 éttermében 33 millió vendéget szolgált ki a McDonald's, ami az elmúlt év azonos időszakához képest 11%-os forgalomnövekedést jelent. A vendégszám növekedése mellett az étterem-hálózat menüválasztéka is folyamatosan bővül: bár a kedvenc nagyszendvics továbbra is a Big Mac, és a legtöbbet továbbra is sajtburgerből ad el az étteremlánc, emellett egyre népszerűbbek a csirkés és a salátás termékek, utóbbiakból júliusig közel 1 millió adag fogyott el. A McDonald's a bevételei jelentős részét fordítja a hálózat fejlesztésére, így az első 6 hónapban közel félmilliárd forintot költött felújításra és technológiai fejlesztésre.
Az éttermek közel 500 tonna zöldséget használtak fel a paradicsomot, uborkát, hagymát, valamint zöldsalátát tartalmazó ételekhez. Az üdítők forgalmán belül 10%-kal növekedett a gyümölcslé és az ásványvíz aránya. Idei újdonság, hogy a Happy Meal menühöz a korábban bevezetett gyümölcsmix mellett már biotejet és epres ízesítésű ásványvizet is választhatnak a gyerekek. Az új szolgáltatásokkal is bővített McDonald's-okban újfajta étkezési formák hódítanak: az év első 6 hónapjában a tavalyi év hasonló időszakával összehasonlítva 200 000-el többen döntöttek úgy, hogy a reggeli menü kínálatból választják ki kedvenc reggelijüket.
Az országszerte bővülő McCafé-k a kávéházi kultúra szerelmeseinek kínálnak választási lehetőséget az étteremben. Az idén létesített 4 új McCaféval együtt (Nyíregyháza, Duna Pláza, Szeged belváros, Váci út) mára már 12 kávézó üzemel országszerte, a forgalom pedig 20%-kal nőtt. A tervek szerint a McCafé hálózat a következő 5 évben évente legalább 5 egységgel bővül majd. "Egyre többen választják étkezéseikhez éttermeinket, amelyekben a barátságos kiszolgálás, és a megszokott tisztaság mellett modern belső tér és szórakoztató technológiai megoldások gondoskodnak a vendégek kényelméről. Ahhoz azonban, hogy elégedetten térjenek vissza hozzánk, innovatív menüsorra is szükség van, amelyből mindenki tud választani étkezési szokásának vagy éppen hangulatának megfelelően" - mondta Radek Janalík, ügyvezető igazgató.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Száz éve nem látott pusztítást végzett a fagy a cseh gyümölcsösökben
- Egy kilencéves fiú nyerte a sikító Európa-bajnokságot – videó
- Számít Balogh Botondra a Parma
- Függőny: aláírták az Operaház új kollektív szerződését
- Titokzatos nagy vásárlás előtt az OTP
- Több száz világháborús bombát találtak a régi athéni repülőtér alatt