Idén júliusig 89 éttermében 33 millió vendéget szolgált ki a McDonald's, ami az elmúlt év azonos időszakához képest 11%-os forgalomnövekedést jelent. A vendégszám növekedése mellett az étterem-hálózat menüválasztéka is folyamatosan bővül: bár a kedvenc nagyszendvics továbbra is a Big Mac, és a legtöbbet továbbra is sajtburgerből ad el az étteremlánc, emellett egyre népszerűbbek a csirkés és a salátás termékek, utóbbiakból júliusig közel 1 millió adag fogyott el. A McDonald's a bevételei jelentős részét fordítja a hálózat fejlesztésére, így az első 6 hónapban közel félmilliárd forintot költött felújításra és technológiai fejlesztésre.
Az éttermek közel 500 tonna zöldséget használtak fel a paradicsomot, uborkát, hagymát, valamint zöldsalátát tartalmazó ételekhez. Az üdítők forgalmán belül 10%-kal növekedett a gyümölcslé és az ásványvíz aránya. Idei újdonság, hogy a Happy Meal menühöz a korábban bevezetett gyümölcsmix mellett már biotejet és epres ízesítésű ásványvizet is választhatnak a gyerekek. Az új szolgáltatásokkal is bővített McDonald's-okban újfajta étkezési formák hódítanak: az év első 6 hónapjában a tavalyi év hasonló időszakával összehasonlítva 200 000-el többen döntöttek úgy, hogy a reggeli menü kínálatból választják ki kedvenc reggelijüket.
Az országszerte bővülő McCafé-k a kávéházi kultúra szerelmeseinek kínálnak választási lehetőséget az étteremben. Az idén létesített 4 új McCaféval együtt (Nyíregyháza, Duna Pláza, Szeged belváros, Váci út) mára már 12 kávézó üzemel országszerte, a forgalom pedig 20%-kal nőtt. A tervek szerint a McCafé hálózat a következő 5 évben évente legalább 5 egységgel bővül majd. "Egyre többen választják étkezéseikhez éttermeinket, amelyekben a barátságos kiszolgálás, és a megszokott tisztaság mellett modern belső tér és szórakoztató technológiai megoldások gondoskodnak a vendégek kényelméről. Ahhoz azonban, hogy elégedetten térjenek vissza hozzánk, innovatív menüsorra is szükség van, amelyből mindenki tud választani étkezési szokásának vagy éppen hangulatának megfelelően" - mondta Radek Janalík, ügyvezető igazgató.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








