Lakásokat áztatott el az özönvíz

Pénzcentrum
2006. július 26. 13:51

Ma reggelig 200, Budapesten és a környező településeken lakó ügyfelétől érkezett bejelentés a Generali-Providencia Zrt.-hez a hét eleji nagy esőzései miatt. Jellemzően pince- és lakáselázásokat jelentettek a biztosítónak, miután a hirtelen lehullott nagy mennyiségű csapadékot több helyen nem tudta elvezetni a város csatornahálózata. Az épületek - a biztosító eddigi információi szerint - szerencsére sehol sem sérültek meg annyira, hogy azok azonnali kilakoltatást tettek volna szükségessé.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetője elmondta, hogy a kárbejelentések 80 százaléka a biztosító call centerén keresztül futott be, melyek a telefonos regisztrációt követően azonnal aktásításra kerültek. A bejelentéstől számított néhány napon belül mindenkit felkeresnek a Generali kárszakértői, de kisebb károk esetén az ügyintézés telefonon is megoldható. Ilyenkor a Generali munkatársa telefonon egyeztet a károsulttal és az ügyintézés meggyorsítása érdekében a biztosító helyszíni szemle nélkül is megtéríti a kárt.

A Generali minden nagyobb vihart és meteorológiai eseményt követően emelt munkatársi létszámmal végzi a kárszemléket és fogadja a bejelentéseket személyes ügyfélszolgálati pontjain, call centerén, az Interneten, valamint a Europe Assistance Mestervonal ügyeletén keresztül.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 4. szombat
Borbála, Barbara
48. hét
December 4.
A cookie napja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?