Egy 14 éves lány 30 millió dollárra pereli a világ legnagyobb közösségi site-jának, a MySpace-nek az üzemeltetőit, mivel az oldalon megismerkedett egy olyan fiúval, aki erőszakoskodott vele. A per lavinát indíthat el, amennyiben ugyanis a lány sikerrel jár, világszerte sokan próbálkozhatnak vélt vagy valós sérelmeikből pénzt csinálni.
Jogászok aggasztónak tartják, hogy a MySpace nem ellenőrzi felhasználói korát, így nem tudja kiszűrni, hogy a fiatal lányok idősebb férfiak áldozatává váljanak. A vád szerint a MySpace egyszerűen képtelen ellátni feladatát, a felhasználók védelmét.
A lányt képviselő jogász szerint aggasztó, hogy a céget sokkal jobban érdekli a profit, mint a közösségéhez tartozó gyermekek védelme. A család pert indított a MySpace-t üzemeltető News Corp ellen és a 19 éves fiú ellen is, aki egy találkozót követően próbált erőszakoskodni vele.
A per kicsit "amerikainak" tűnik, de ha pénzt lehet csinálni belőle, akkor minden bizonnyal világszerte próbálkoznak majd az online közösségek tagjai.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








