Brit lapok meglehetősen sajátságos stílusban dolgozták fel a Tesco napokban közzétett jelentését, melyben 2.21 milliárd fontos éves profitról számol be a hipermarket óriás.
Az élelmes újságírók nem felejtették el számszerűsíteni, hogy a Tesco a közölt adatok szerint egyetlen másodperc alatt 70 fontos (csaknem 27 ezer forintos) nyereségre tesz szert.
A vállalat a számok mellett további ambíciózus terjeszkedési terveket jelentett be, valamint kihangsúlyozásra került, hogy a jövőben igyekeznek javítani energiagazdálkodásukon.
A 2000-es szinthez képest 2010-re felére szeretnék csökkenteni az üzletekben fogyasztott energia mennyiségét, melynek érdekében 100 millió fontot ruháznak be. A cég vezérigazgatója kiemelte, ez túl nagy összeg ahhoz, hogy egyszerű PR-fogásként értékeljék...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








