Úgy tűnik a kiskereskedelmi óriás, Tesco egy ígéretes területről sem szeretne lemondani, a bioüzemanyag gyártás után most a romantikus cikkek piacára léptek be - ahogy a vállalat szóvivője fogalmazott.
Nagy-Britanniában 26 üzletében kezdte meg a Tesco a romantikus árucikkek forgalmazását és az első tapasztalatok szerint kiemelkedő kereslet mutatkozik ezen áruk iránt.
A Tescoban már 47 fontért is lehet gyémánt köves aranygyűrűt kapni, ennél azonban jóval értékesebb darabok is megtalálhatók a hipermarketben, így a vásárlók akár 1,297 fontot is költhetnek a "gazdaságos gyűrűre".
A cég szóvivője szerint nem is elsősorban az ár számít, hanem a hihetetlenül magas minőség, melyet azáltal biztosítanak, hogy a legjobb beszállítókkal állnak kapcsolatban.
Csak összehasonlításképpen: a Tiffany legkedveltebb modelljei 2-3 ezer fontba kerülnek, míg egy Cartier gyűrűért bőven többet is fizethetnek a házasságra készülők.
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


