Úgy tűnik, továbbra is csak ígéret marad az egységes budapesti parkolókártya, Vajda Pál főpolgármester-helyettes már jósolni sem mer a bevezetés idejét illetően, a csúszást viszont természetesen meg tudja indokolni: az új kártya egyben illeszkedne a BKV elektronikus jegy- és bérletrendszerébe is. Az már más kérdés, hogy ez szakértők szerint technikailag lehetetlen...
Úgy tűnik, továbbra is csak ígéret marad az egységes budapesti parkolókártya, Vajda Pál főpolgármester-helyettes már jósolni sem mer a bevezetés idejét illetően, a csúszást viszont természetesen meg tudja indokolni: az új kártya egyben illeszkedne a BKV elektronikus jegy- és bérletrendszerébe is. Az már más kérdés, hogy ez szakértők szerint technikailag lehetetlen...
A városháza szerint az volna az ésszerű megoldás, ha egy szuperkártyát hoznának létre, mellyel vélhetően könnyebb lenne átszoktatni az autósokat a tömegközlekedésre – írja a Népszabadság.
Az egységes parkolókártya bevezetéséhez először a városházának kell közzétennie, hogy milyen típusú leolvasó berendezést fogad el és mi az azonosítási protokoll. A parkolócégek ettől fogva fél évet kapnak az átállásra.
Szakértők szerint azonban a BKV-s és a parkolókártya két külön műfaj, mivel a BKV érintés nélküli rendszert akar bevezetni, míg ez a parkolásnál nem megoldható.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








