Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temuhoz hasonló webshopok, bár jelentős árelőnnyel csábítanak, hosszú távon nem építhetnek ki igazi vásárlói hűséget.
A BMW takarékossági okokból a beruházási költségek csökkentéséről döntött, így több beruházását is felfüggeszti. Az ilyen jellegű költségeket a tavalyi 5,7 milliárd euróról kevesebb mint 4 milliárd euróra csökkentik 2020-ban - mondta Nicolas Peter pénzügyi igazgató szerdán a cég sajtótájékoztatóján. Az egyik ilyen projekt, amit példaként felhozott az igazgató, a debreceni üzem építése.
A BMW szerdán tette közzé az első negyedéves számait, ebben arról írtak, hogy erőteljes kötségkontrollt vezetnek be, mert elsődleges a likviditás megőrzése, emiatt a K+F költségeken nem, a beruházásokon viszont spórolni fognak. A konszern az első negyedévben 21 százalékkal kevesebb, összesen 477 111 autót értékesített, ezen belül a BMW eladásai 20, a MINI-é 23, a Rolls-Royce-é pedig 27 százalékkal csökkent.
Emlékeztetőül: még 2018-ban jelentette be a BMW, hogy autógyárat létesít Debrecen mellett. Akkor arról számoltak be, hogy a bajor gyártó magyarországi üzeme egymilliárd eurós beruházással épül, az üzemben 1000 ember dolgozik majd, és évente 150 ezer belső égésű, hibrid vagy villanymotorral szerelt járművet gyártanak majd ott.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza